předvýběr.cz
Koordinátor/ka školení a asistent/ka marketingu
Zveřejněno 15.05.2023
Pro našeho klienta, který je největším světovým distributorem produktů zdravotní péče a služeb pro praxe zubařů a praktických lékařů hledáme nového kolegu na pozici Koordinátor/ka školení a asistent/ka marketingu.
Náplň práce:
- Koordinace a realizace odborných školení (příprava pozvánek, inzerce na webu, rezervace hotelů, evidence účastníků, fakturace, komunikace s přednášejícími, s účastníky a obchodním týmem)
- Tvorba rozpočtu a sledování návratnosti nákladů na pořádané akce
- Spolupráce s grafickým studiem na tvorbě pozvánek a propagačních materiálů
- Zajišťování a organizace interních porad a školení; dohled nad průběhem akce
- Rozesílka pozvánek a marketingových materiálů obchodníkům
- Spolupráce na realizaci účasti firmy na oborovém veletrhu
- Spolupráce s korporátním PR oddělením a oddělením komunikace
- Správa chodu kanceláře – objednávání kanc. potřeb a občerstvení, apod.
Očekáváme:
- SŠ vzdělání
- Umění pracovat v týmu i samostatně
- Výborné komunikační a organizační schopnosti, proaktivita, kreativita a hlavně pozitivní naladění
- AJ na úrovni (B2/C1)
- Praxi na obdobné pozici - výhodou
- Řidičský průkaz a flexibilitu
Co vám můžeme nabídnout:
- Možnost přímo se podílet na budování obchodního úspěchu společnosti, která je světovou jedničkou ve svém oboru
- Smysluplnou práci
- Platové rozmezí 35 – 40 000,-
- A něco navíc: notebook, mobilní telefon, 25 dní dovolené, placené volno na vaše narozeniny, zajímavé slevy na firemní produkty, firemní akce, stravenky, extra bonusy při svatbě nebo narození dítěte, Multipass nebo Multisport kartu
- Počáteční spolupráci na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
- Místo výkonu práce Praha - Strašnice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka krajského stavebního úřadu – náborový příspěvek 81 000 Kč
Specialista kontaktního centra
Recepční (podpora chodu kanceláře)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Ekonom/ka pro Odbor správy majetku
Referent/ka zahraničního obchodu
Samostatný odborný referent veřejných zakázek
Recepční v advokátní kanceláři
Asistent/ka ecommerce
Sales Coordinator/Pravá ruka jednatele
Administrativně technický specialista
Manažer/ka obchodního týmu Praha
Provozní technik slaboproudých a silnoproudých zařízení
Administrátor/ka projektů
Inside Sales Specialist/ Specialista obchodní podpory
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Office manager