předvýběr.cz
Koordinátor/Fakturant servisu
Zveřejněno 11.01.2025
Pro našeho klienta, českou rodinnou společnost, která nabízí produkty pro zdravotnictví a sociální služby již přes 30 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor/Fakturant servisu.
Dokážete v administrativě vytvářet řád a pořádek?
Rádi komunikujete s lidmi a pomáháte druhým?
Umíte současně pracovat na více úkolech najednou?
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky o jejich servisních požadavcích
- Vedení evidence a stavu zakázek
- Koordinace servisního týmu, příprava pracovního plánu
- Komunikace s našimi zahraničními dodavateli týkající se dodávek a reklamací, náhradních dílů a servisní dokumentace
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi na obdobné pozici
- Výbornou znalost práce s PC – MS Office, Google Apps
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (převážně písemná forma)
- Organizační dovednosti
- Schopnost samostatně řešit přidělené úkoly
- Logické uvažování a praktičnost
Nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Práci na HPP
- Flexibilní pracovní dobu (pevná 8 až 14 hod.)
- Pečlivé a systematické zaškolení
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce Praha 13 – Stodůlky
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Administrativní a provozní referent / referentka
Technická podpora projektového týmu – převážně REMOTE
Specialista/ka projektové přípravy a rozpočtů (vhodné i mimo stavebnictví)
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky