předvýběr.cz
Koordinační pracovník
Zveřejněno 11.10.2023
Pro našeho klienta, který se zabývá správou bytových objektů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinační pracovník.
Náplň práce:
- Obstarávání veškeré administrativní agendy a zajištění plynulého provozu kanceláře
- Zajišťování pro jednání vedení organizace s ostatními organizacemi a institucemi
- Organizace schůzek, kalendáře, porad a vedení zápisů z porad
- Archivace a správa písemností – spisová služba
- Zajišťování komunikace s veřejností
- Zajišťování a vedení agendy stížností a připomínek, vyřízení stížností a odeslání stížností v souladu s vnitřními předpisy
- Zastřešení agendy smluvních vztahů s dodavateli a odběrateli
- Řízení agendy externě zajišťovaných služeb, například IT, Web, právní služby, lékařské služby
- Administrace veřejných zakázek malého rozsahu
- Aktualizace směrnic organizace a vedení jejich evidence
- Vedení agendy dle zákona o přístupu ke svobodným informacím a GDPR
- Plnění dalších úkolů dle potřeby
Požadavky:
- VŠ vzdělání
- Orientace v procesech veřejné správy
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Výborné organizační schopnosti, rychlost a schopnost práce pod tlakem, všestrannost
- Výborné komunikační dovednosti
- Znalost práce s MS Office
- Profesionální chování
Nabízíme:
- Stabilní pracovní místo v prosperující organizaci
- Práci na HPP
- Pevnou pracovní dobu
- Platové ohodnocení – 10. a 11. platová třída
- Zaměstnanecké výhody – 5 týdnů dovolené, karta pro čerpání benefitů, dny volna navíc
- Místo výkonu práce: Praha - Modřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Obchodní referent/ka
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Obchodní referent/ka
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Project Administration Coordinator
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
Administrativní podpora
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras