předvýběr.cz
Koordinační pracovník
Zveřejněno 29.03.2023
Pro našeho klienta, státní instituci, která se zabývá architekturou, urbanismem, rozvojem, tvorbou a správou města, hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinační pracovník.
Náplň práce:
- Zajištění administrativní agendy kanceláře
- Organizace schůzek, podpora jednání, zápis z porad
- Správa agendy služebních cest
- Podpora při tvorbě a evidenci materiálů a monitoring plnění úkolů organizace vyplývající z usnesení RHMP a ZHMP
- Koordinace oběhu dokumentů v rámci i mimo společnost
- Správa a kontrola rozpočtu
- Zajišťování dílčích úkolů od vedoucího pracovníka
Požadujeme:
- Min. středoškolské vzdělání s maturitou, výhodou vysokoškolské/vyšší odborné vzdělání
- Profesionalitu, diskrétnost, týmovost a velmi dobré organizační schopnosti
- Předchozí zkušenosti s administrativou vítány
- Výbornou znalost nástrojů Microsoft office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- Velmi dobrou znalost češtiny slovem i písmem
Výhodou:
- Znalost prostředí veřejné správy
- Uplatnění vlastních zkušeností a kreativity k řešení problémů, nespoléhat se na zavedené systémy
- Pokročilá znalost AJ – hlavně v psané podobě
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Plný pracovní úvazek
- Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, platová třída 10
- Osobní příplatek
- Přátelskou atmosféru a spolupráci s vedením
- 5 týdnů dovolené, 5 placených sick days
- Možnosti jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů
- Služební notebook a mobilní telefon
- Nástup – duben 2023 nebo dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha 2 – Karlovo náměstí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka krajského stavebního úřadu – náborový příspěvek 81 000 Kč
Specialista kontaktního centra
Recepční (podpora chodu kanceláře)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Ekonom/ka pro Odbor správy majetku
Referent/ka zahraničního obchodu
Samostatný odborný referent veřejných zakázek
Recepční v advokátní kanceláři
Asistent/ka ecommerce
Sales Coordinator/Pravá ruka jednatele
Administrativně technický specialista
Manažer/ka obchodního týmu Praha
Provozní technik slaboproudých a silnoproudých zařízení
Administrátor/ka projektů
Inside Sales Specialist/ Specialista obchodní podpory
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Office manager