předvýběr.cz
Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist!
Zveřejněno 16.09.2025
Pro našeho klienta, globálního lídra v oblasti mobilních technologií pro nevidomé a slabozraké, hledáme technického parťáka - Technical Support Specialistu.
Věděli jste, že na světě žije přes 40 milionů nevidomých a 300 milionů slabozrakých? Náš klient je tu právě pro ně. Po více než 10 letech intenzivního vývoje se stal jedničkou na světovém trhu s mobilními telefony pro nevidomé – jeho vlajkový produkt BlindShell 📱 pomáhá lidem ve více než 77 zemích světa. Spolupracuje s 135 partnery a stále roste – má spoustu nápadů, energie a prostoru pro další inovace.
A právě teď hledáme technicky zdatného a empatického specialistu, který pomůže udržovat vysokou kvalitu produktů, poskytovat podporu zákazníkům i kolegům.
Co budeš dělat:
- řešit složitější technické dotazy, které přesahují běžnou zákaznickou podporu (L2 podpora)
- zkoušet, co se pokazilo – umět chybu zopakovat, podívat se do logů a poslat jasné info vývojářům
- komunikovat se zákazníky, když je potřeba technický pohled
- pomáhat kolegům uvnitř firmy s ad-hoc problémy
- občas něco drobného opravit přímo v kódu nebo napsat jednoduchý skript, který usnadní práci
- testovat nové verze, organizovat beta testy a sbírat zpětnou vazbu
Zkrátka budeš mostem mezi Customer Care a vývojem – někdy analytikem, někdy testerem.
Co bys měl/a umět:
Co oceníme:
- vztah k technice a softwaru, rozumět, jak programy fungují a nebát se podívat do kódu
- chuť zkoušet různé postupy, dokud nepřijdeš na příčinu problému
- schopnost vysvětlit technický problém – kolegovi i zákazníkovi
- základní zkušenost s psaním skriptů nebo drobných nástrojů (Python, Bash)
- trpělivost a pečlivost – když hledáš chybu, každý detail se počítá
- schopnost komunikovat v češtině i angličtině
Co se může hodit navíc (ale dá se doučit i u nás):
- zkušenost s QA a testováním – práce s testovacími scénáři, interní testy
- orientace ve verzovacích systémech (Git)
- praxe s bugtracking nástroji (GitLab Issues, Jira nebo podobné)
- praxe s helpdesk/ticketing nástroji (Zendesk, Freshdesk apod.)
- znalost práce s Android Debug Bridge (ADB) a logcatem pro diagnostiku chyb
- základní znalost Javy nebo Kotlinu
Pokud už máš zkušenost z technické podpory, testování nebo vývoje, super! Ale důležitější je chuť učit se nové věci a kombinovat technickou práci s komunikací. Zároveň budeš mít možnost se dál posouvat v oboru IT – realizovat vlastní nápady, zkoušet nové technologie a účastnit se školení, která tě posunou dál.
Co ti nabízíme:
- práci na produktu, který dává smysl a pomáhá lidem po celém světě
- možnost kombinovat technickou podporu, testování a vývoj – nudit se rozhodně nebudeš
- přátelský tým, kde se každý počítá a kde je osobní spokojenost důležitější než korporátní procesy
- stabilitu firmy, kde fluktuace prakticky neexistuje (ano, opravdu!)
- příležitost být součástí společnosti, která se 3× po sobě umístila v prestižním žebříčku Deloitte Fast 50 mezi nejrychleji rostoucími technologickými firmami v Evropě a prodává svůj produkt téměř po celém světě
- lokalita: Praha 4 - Braník
👉 Máš pocit, že by tě bavilo analyzovat chyby, komunikovat se zákazníky i kolegy a občas si i něco naprogramovat?
Tak neváhej a napiš!
Těšíme se na viděnou! 🚀
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
IS/IT: Správa systémů a HW
Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist!
Obchodně technický manažer
Obchodně technický manažer
Business Development Manager - IT hardware
Security Specialista
DevOps specialista / inženýr infrastruktury
Správce sítě
IT technik - Kadaň
Architekt/Architektka kybernetické bezpečnosti
Databázový specialista
Technik podpory, service desk
IT Konzultant pro support - projekt Czech POINT