předvýběr.cz
Finanční koordinátor pro zahraniční pobočky
Zveřejněno 17.10.2022
Pro našeho klienta, společnost, která je evropským lídrem v instalaci regálových systémů po celém světe, hledáme vhodného kandidáta na pozici Finanční koordinátor pro zahraniční pobočky.
Náplň práce:
- Vedení menšího týmu účetních
- Zastřešení chodu zahraničních poboček v USA a AUSTRÁLII v oblasti finančních procesů
- Komunikace se zahraničními účetními poradci
- Legislativní příprava rozvojových projektů
- Pravidelný reporting pro CFO
- Podílení se na měsíční a roční účetní závěrce
- Účast na tvorbě metodiky, iniciaci a podpoře implementace změn v nastavení ERP systému
- Spolupráce při auditu a konsolidaci
- Kontrola podkladů pro sestavení výkazů a přiznání dle místní legislativy např. VAT, GST apod.
Požadujeme:
- Velmi dobré komunikačními a organizační schopnosti
- Proaktivní přístup se schopností dotahovat věci do konce a snahou nalézat nejvhodnější řešení
- VŠ vzdělání (ekonomické zaměření apod.) nebo relevantní zkušenosti
- Praxe ve vedení účetnictví nadnárodní společnosti nebo praxe v auditorské, případně daňové kanceláři působící v mezinárodním měřítku bude jistě výhodou nikoliv podmínkou
- Praxe s nastavováním a optimalizací finančních procesů výhodou
- Základní znalost standardů IFRS nebo US GAAP
- Znalosti legislativy (daní, účetnictví – ČÚS, základy obchodního práva)
- Práce s PC – ERP QB, MS Excel, Word, Power point
- Znalost aktivní AJ minimálně na úrovni B2 slovem i písmem
- Ochotu cestovat a časovou flexibilitu
- Inovační potenciál a ochotu učit se novým věcem
- Odolnost vůči stresu, schopnost prioritizace úkolů, multitasking
Nabízíme:
- Časovou flexibilitu s pracovním úvazkem 40hodin týdně
- Skvělý a sehraný tým
- Možnost rozšiřovat své daňové a účetní znalosti
- Odpovídající platové ohodnocení
- Velký potenciál profesního rozvoje
- Vlastní organizace práce se zaměřením na dosahování výsledků
- Možnost pravidelně cestovat v rámci našich zahraničních poboček (USA, Kanada, Austrálie)
- Zázemí stabilní společnosti, která dbá na spokojenost svých zaměstnanců
- Pracovní prostření zcela nově vybudovaných kanceláří nedaleko centra města Pardubice, včetně restaurace s kavárnou a break roomu
- Roční bonusy
- Flexibilní pracovní dobu a možnost příležitostného home office
- 4 týdny dovolené + 5 sick days
- Restaurace s kavárnou přímo v budově kanceláři
- Firemní dětská skupina pro děti od 2 do 4 let přímo v budově kanceláří
- Teambuildingy, firemní akce (např. Family day, sportovní hry nebo třeba grilovačka s kolegy na terase)
- Mobilní telefon, Notebook
- Občerstvení a káva na pracovišti
- Příspěvky na relaxaci a dovolenou
- Místo výkonu práce: Pardubice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Bankovnictví a finanční služby
Majetkový poradce
Samostatná mzdová účetní
Asistent/ka auditora