předvýběr.cz
Finance specialist
Zveřejněno 28.09.2023
Pro našeho klienta, českou společnost, která působí v oblasti ICT služeb, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Finance Specialist.
Vaše náplň práce:
- Písemná i telefonická komunikace s klienty a dodavateli (v českém a anglickém jazyce)
- Zpracování a tvorba základního reportingu pohledávek
- Práce v interním systému a Excelu
- Administrativní podpora a ad hoc podpora kolegů ve finančním oddělení
- Spolupráci s Finančním manažerem v oblasti vymáhání pohledávek
- Aktivní účast na pravidelných týmových schůzkách
- Komunikace související s fakturací napříč odděleními
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- Zkušenosti na pozici ve financích (účetnictví, controlling, vymáhání pohledávek) nebo v administrativě (zpracování smluv a dokumentů apod.)
- Základní znalost účetnictví výhodou
- Český a anglický jazyk na komunikativní úrovni (minimálně úroveň B2 pro komunikaci s kolegy, klienty, dodavateli)
- Dobrá znalost práce na PC (MS Office, zejména Excel – základní funkce, interní systém)
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Pečlivost
Nabízíme:
- Práce ve stabilní společnosti s přátelským kolektivem lidí
- Práce na full-time (HPP)
- Možnost vzdělávání podporované společností, jazykové kurzy
- Plat dle zkušeností 35 – 40 000 Kč (dle Vašich zkušeností)
- 25 dní dovolené, 4 sickdays
- Občerstvení na pracovišti
- Zajímavé benefity v rámci cafeterie (stravenky, multisport karta, benefit karta, nákupy oblečení, sportovní aktivity a další)
- Odpočinek v chill-out zóně při fotbálku nebo firemní knihovně
- Po kompletním zapracování možnost občasné práce z domova
- Moderní kanceláře: Praha 8
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
D2C Market place specialista
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Project Administration Coordinator
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras