předvýběr.cz
Back Office manažer/ka
Zveřejněno 05.02.2024
Pro našeho klienta, renomované zdravotnické zařízení, které si zakládá na poskytování vysoké kvality péče a služeb pacientům, hledáme kvalifikovanou a zkušenou kolegyni, či kolegu na pozici Back office manažer/ka.
Náplň práce:
- Zajištění efektivní správy a organizace všech administrativních procesů
- Správa technického vybavení (BTK servis, ultrazvuk)
- Správa zdravotnické dokumentace (kalendáře, dotazníky)
- Tvorba zdravotnických procesů
- Spolupodílení se na správě budovy
- Organizování firemních akcí a školení
- Řešení nepředvídatelných situací v provozu
- Podílení se na nástupním procesu, podpora při nástupu nového zaměstnance
- Zajišťování externích techniků
- Objednávání kancelářských potřeb
- Komunikace napříč odděleními, především s IT oddělením
Požadujeme:
- Zkušenost v oblasti backoffice nebo správy administrativních procesů
- Dobrá organizační a komunikační dovednost
- Schopnost efektivně koordinovat lidi a spolupracovat s různými odděleními
- Znalost zdravotnického prostředí výhodou
Co nabízíme:
- Plat 30 000 - 50 000 Kč
- Příležitost k profesnímu růstu a rozvoji
- Příjemné pracovní prostředí a týmovou atmosféru
- Zaměstnanecké výhody a benefity
- Mobilní telefon s neomezeným tarifem i k soukromému využití
- Notebook
- Multisportkartu
- Skvělou zdravotní péči se slevou pro Vás i Vaši rodinu
- Pružnou pracovní dobu
- Místo výkonu práce: Prahu 2 - Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Obchodní referent/ka
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Obchodní referent/ka
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Project Administration Coordinator
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
Administrativní podpora
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras