předvýběr.cz
Asistentka ředitele
Zveřejněno 15.01.2024
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá projektovou přípravou a správou nemovitostí bytových i kancelářských budov, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka ředitele.
Náplň práce:
- Administrativní a organizační podpora – příprava dokumentů, zpracování korespondence, organizace schůzek, příprava podkladů pro řídicí manažery, správa časových plánů
- Komunikace a zastupování – zajištění efektivní komunikace mezi ředitelem a ostatními zaměstnanci, především externími partnery a klienty
- Vyhledávání informací, sběr dat, výtahy informací – jako podklad pro rozhodování ředitele, příprava podkladů pro prezentace
- Podpora vybraných projektů menšího rozsahu – sledování pokroku, příprava a aktualizace dokumentace, koordinace
- Komunikace s úřady
- Zajišťování chodu kanceláře – back office, operativní pochůzky
Požadujeme:
- Vzdělání – SŠ/VŠ stavební obor výhodou
- Praxe z developerské společnosti výhodou
- Excel (na úrovni základních funkcí a grafů), Word, Outlook
- AJ na komunikativní úrovni – výhodou
- Aktivní ŘP sk. B
- Velmi dobré organizační schopnosti
- Kultivovaný a vstřícný projev, písemný i ústní
- Samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost
- Pozitivní a proaktivní přístup, schopnost spolupracovat
Nabízíme:
- Zajímavou práci na hlavní pracovní poměr, přátelský kolektiv a zázemí
- Motivující finanční ohodnocení
- Kultivované a vstřícné prostředí kanceláře
- 20 dní dovolené + placená dovolená v období Vánočních svátků a několik volných pátků v období letních prázdnin
- Firemní telefon
- Možnost vypůjčit si firemní vůz k soukromým účelům
- Podpora osobního a kariérního růstu a zvyšování kvalifikace
- Minimální požadavky na přesčasy
- Místo výkonu práce: Praha 6 - Dejvice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
D2C Market place specialista
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Project Administration Coordinator
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras