předvýběr.cz
Asistentka obchodního ředitele
Zveřejněno 25.05.2023
Pro našeho klienta, výrobce a dodavatele potravinářských surovin pro pekařskou výrobu, hledáme novou kolegyni pro pozici Asistentka obchodního ředitele.
Náplň práce:
- Administrativní podpora obchodního ředitele (reporty, přehledy, prezentace, kontrola smluv)
- Administrativní podpora obchodního týmu (podklady, přehledy)
- Organizační podpora obchodního týmu (zápisy z porad, zařizování letenek, jízdenek, transferů, pojištění, ubytování, příprava vyúčtování)
- Správa a archivace složek obchodního týmu
- Účast na poradách a případně na zákaznických akcích
- Zapojení se do marketingových aktivit
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními firmy
- Telefonická, elektronická a písemná komunikace v ČJ, AJ
- Práce v SAP
- Samostatné zpracování zadaných úkolů
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- Předchozí zkušenosti z obchodní společnosti, zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Komunikativní angličtinu (pro písemnou a telefonickou komunikaci), další jazyky (francouzština, němčina) výhodou
- Dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Dobré organizační dovednosti
- Spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
Nabízíme:
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Práce na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (každý den minimálně po 6h)
- Možnost občasné práce z domova
- Flexibilní pracovní doba s pevným úsekem 9:00 – 14:00h
- Pomoc při zapracování samozřejmostí, možnost jazykového a odborného vzdělávání
- Stravenky
- Multipoukázky
- Příspěvek na důchodové připojištění
- Příspěvek na brýle, očkování, vitamíny
- Místo výkonu práce: Stará Boleslav
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Referent/ka krajského stavebního úřadu – náborový příspěvek 81 000 Kč
Specialista kontaktního centra
Recepční (podpora chodu kanceláře)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Ekonom/ka pro Odbor správy majetku
Referent/ka zahraničního obchodu
Samostatný odborný referent veřejných zakázek
Recepční v advokátní kanceláři
Asistent/ka ecommerce
Sales Coordinator/Pravá ruka jednatele
Administrativně technický specialista
Manažer/ka obchodního týmu Praha
Provozní technik slaboproudých a silnoproudých zařízení
Administrátor/ka projektů
Inside Sales Specialist/ Specialista obchodní podpory
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Office manager