předvýběr.cz
Asistentka obchodního ředitele
Zveřejněno 25.05.2023
Pro našeho klienta, výrobce a dodavatele potravinářských surovin pro pekařskou výrobu, hledáme novou kolegyni pro pozici Asistentka obchodního ředitele.
Náplň práce:
- Administrativní podpora obchodního ředitele (reporty, přehledy, prezentace, kontrola smluv)
- Administrativní podpora obchodního týmu (podklady, přehledy)
- Organizační podpora obchodního týmu (zápisy z porad, zařizování letenek, jízdenek, transferů, pojištění, ubytování, příprava vyúčtování)
- Správa a archivace složek obchodního týmu
- Účast na poradách a případně na zákaznických akcích
- Zapojení se do marketingových aktivit
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními firmy
- Telefonická, elektronická a písemná komunikace v ČJ, AJ
- Práce v SAP
- Samostatné zpracování zadaných úkolů
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- Předchozí zkušenosti z obchodní společnosti, zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Komunikativní angličtinu (pro písemnou a telefonickou komunikaci), další jazyky (francouzština, němčina) výhodou
- Dobrá znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
- Dobré organizační dovednosti
- Spolehlivost a zodpovědný přístup k práci
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
Nabízíme:
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Práce na HPP, full-time, možnost i zkráceného úvazku (každý den minimálně po 6h)
- Možnost občasné práce z domova
- Flexibilní pracovní doba s pevným úsekem 9:00 – 14:00h
- Pomoc při zapracování samozřejmostí, možnost jazykového a odborného vzdělávání
- Stravenky
- Multipoukázky
- Příspěvek na důchodové připojištění
- Příspěvek na brýle, očkování, vitamíny
- Místo výkonu práce: Stará Boleslav
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
D2C Market place specialista
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Project Administration Coordinator
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras