předvýběr.cz
Asistent/ka obchodního oddělení
Zveřejněno 21.11.2022
Pro našeho klienta, ryze českou společnost s dlouholetou tradicí, která se zaměřuje na prodej moderních technologií v ČR i zahraničí, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Náplň práce:
- Zajištění plynulého chodu kanceláře
 - Práce s kancelářskými programy – uživatelská znalost MS Office, fakturační systém S4S
 - Správa objednávek a s tím související administrativa (poptávky, nabídky, objednávky, fakturace)
 - Agenda související s logistikou, celním řízením a marketingem
 - Podpora obchodního týmu (prezentace, analýza, data, grafy)
 - Kontrola a evidence přijatých faktur
 - Komunikace s dodavateli a odběrateli
 - Další administrativa související s výkonem práce
 
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru (výhodou)
 - Praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
 - Znalost AJ na komunikativní úrovni (výhodou)
 - Další cizí jazyk (výhodou)
 - Zkušenost s logistikou a celním řízením
 - Základní znalost kancelářských programů (Microsoft office), vše ostatní vás naučíme
 - Příjemné vystupování při komunikaci s partnery
 - Organizační schopnosti
 - Řidičské oprávnění sk. B (aktivní řidič)
 
Nabízíme:
- Motivační mzdové ohodnocení
 - Flexibilní pracovní doba
 - Služební notebook a telefon i k soukromým účelům
 - Příspěvek na penzijní pojištění
 - Příjemný rodinný kolektiv
 - Místo výkonu práce: Újezd u Průhonic
 
Stanete se součástí týmu nadšených lidí, kde všichni táhnou za jeden provaz a jsou ochotni si pomoci. Svou prací pomůžete moderní společnosti k dalšímu růstu a expanzi na další trhy. Detailní zaškolení je naší prioritou.
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy