předvýběr.cz
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Zveřejněno 23.05.2024
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!
Náplň práce:
- Komunikace s obchodními partnery
- Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží
- Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa)
- Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb
- Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení
- Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům
- Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu
- Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.)
- Vedení evidence příchodů a odchodů zaměstnanců
- Hledání nových dodavatelů v logistice
- Plánování kapacit skladu – znalost aktuálního stavu skladu, jeho kapacity, podle toho řízení objednávek
- Kontrola příchozích faktur od dodavatelů, jestli souhlasí dodaná služba (doprava zboží), případně jestli bylo dodáno fakturované zboží – ve spolupráci s vedoucím logistického centra
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Český jazyk na komunikativní úroveň
- Znalost ruského jazyka podmínkou
- Znalost anglického nebo německého jazyka podmínkou
- Zkušenosti – v oblasti nákupu, logistiky nebo administrativy
- Znalost balíčku MS Office
- Komunikativní dovednosti, organizační schopnosti
- Zodpovědnost, spolehlivost, smysl pro detail
Nabízíme:
- Stabilní pozici v malé rodinné firmě
- Práci na HPP se smlouvou na dobu neurčitou
- Atraktivní kvartální bonusy
- Příspěvek na dojíždění ve výši 5 000 Kč
- Možnost občasné práce z domova po domluvě
- Místo výkonu práce: Mělník
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
D2C Market place specialista
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Project Administration Coordinator
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras