předvýběr.cz
Asistent/ka jednatele / Obchodní referen/ka
Zveřejněno 19.11.2024
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá prodejem kovoobráběcích nástrojů, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Asistent/ka jednatele / Obchodní referent/ka.
Vaše náplň práce:
- Vedení a zajištění organizačně-administrativního chodu kanceláře (včetně vyřizování pošty, přijímání a vítání hostů, evidence docházky apod.)
 - Komunikace s centrálním evropským skladem v Belgii a výrobním závodem v Japonsku
 - Koordinace logistiky
 - Práce s firemním informačním systémem GAL6 (budete zaškoleni)
 - Další ad hoc úkoly
 - Pracovní doba: pondělí–pátek, 8:00 – 16:30h
 
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
 - Alespoň 3 roky zkušeností v administrativě, obchodu nebo zákaznickém servisu
 - Anglický jazyk na dobré komunikativní úrovni (zejména písemná, občasná telefonická komunikace se zahraničím)
 - Dobrou znalost práce na PC (MS Office, interní systém GAL6)
 - ŘP sk. B – výhodou
 - Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
 - Chuť se učit novým věcem
 - Časovou flexibilitu
 - Dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup k práci
 
Nabízíme:
- Zázemí stabilní společnosti, příjemné a neformální prostředí
 - Podporu od zkušených kolegů
 - Práci na HPP, plný úvazek – smlouvu na dobu určitou 2,5 roku (náhrada za mateřskou dovolenou)
 - Nástupní mzdu 42 000 Kč – 46 000 Kč (dle Vašich zkušeností), navyšování mzdy k novému roku
 - Roční bonusy dle výsledku hospodaření společnosti
 - 25 dní dovolené, 3 sick days
 - Stravenkový paušál
 - Notebook, telefon
 - Kanceláře: Brno – Slatina (bezproblémové a zdarma parkování před kanceláří společnosti)
 
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy