předvýběr.cz
Administrativní podpora projektového oddělení
Zveřejněno 27.08.2025
Pro našeho klienta, specialistu na bezpečnostní systémy a IT technologie, hledáme nového kolegu na pozici Administrativní podpora projektového oddělení.
Náplň práce:
- Skládání a kompletování dokumentace dle pokynů projektantů
- Evidence a zakládání předávacích protokolů vydané dokumentace
- Vedení knihy projektů a vydávání archivních čísel dle požadavků projektantů
- Vedení a udržování archivu dokumentace
- Vydávání a evidování dokumentace zapůjčené z archivu
- Překreslování a převádění projekčních podkladů do elektronické podoby
- Tisk dokumentace dle pokynů projektanta
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví, elektro či strojírenství
- Znalost práce v programu AutoCAD, MS Office, Excel
- Pečlivost a spolehlivost
- Čistý trestní rejstřík a ochota k získání prověrky NBÚ
- Řidičské oprávnění sk. B
- Zkušenost s nakládáním s UI dle vyhl. 412/2021 výhodou
Nabízíme:
- Práci na HPP ve stabilní české společnosti
- Odpovídající mzdu dle zkušeností a praxe
- Plný úvazek ve stabilní společnosti s jistotou zakázek
- 5 týdnů dovolené
- Stravenkový paušál
- Příspěvek do benefitního programu Benefit Plus ve výši 10.000 Kč/ročně
- Firemní dny – dvakrát ročně se všichni potkáme u dobrého jídla, ve vinném sklípku nebo třeba v divadle
- Možnost kariérního růstu a vzdělávání – zaplatíme vám oborová školení
- Příjemné prostředí nově zrekonstruovaných kanceláří
- Možnost být součástí přátelského kolektivu
- Zajímavou práci v netradičním oboru a předpoklad profesního rozvoje
- Smlouvu na dobu určitou 1 rok, kterou v případě oboustranné spokojenosti rádi změníme na dobu neurčitou
- Místo výkonu práce: Brno – Jih
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informace o pozici
Zaujala vás nabídka?
Zašlete nám svůj životopis
Kliknutím na tlačítko budete přesměrováni na formulář teamio.cz – platformu společnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, který je našim partnerem v oblasti zabezpečeného ukládání Vašich osobních údajů a Vašich životopisů a zpracovává pro nás údaje v pozici zpracovatele osobních údajů.
Pokud vás tato nabídka zaujala, můžete nám také zaslat váš strukturovaný životopis emailem na predvyber@predvyber.cz. Budeme vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost. S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
Jak společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (dále jen „Správce“) zpracovává Vaše osobní údaje za účelem plnění budoucí smlouvy si můžete přečíst v Zásadách zpracování osobních údajů..
Podobné pozice
Administrativa
Administrativní podpora projektového oddělení
Referent Odboru vnitřní správy
Vedoucí provozu apartmánů
Office Manager v digitální agentuře
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Finanční účetní
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Referent/ka rozpočtu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Specialista/ka reklamací
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Office Assistant
Správce firemního vozového parku
Technicko-provozní koordinátor/ka – převážně REMOTE
Referent/ka zahraničního obchodu - možnost zkráceného úvazku