předvýběr.cz
Vedoucí menší kanceláře
Zverejnené 20.03.2023
Pro našeho klienta, společnost, jejíž hlavními produkty jsou laboratorní vybavení a vybavení pro výzkum, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí menší kanceláře.
Náplň práce:
- Základní administrativa a vedení menší kanceláře o 6 lidech (evidence smluv, objednávání potřeb pro kancelář, vedení skladové evidence)
- Vedení obchodních vztahů (objednávání zboží v zahraničí, zajištění přepravy zboží, odeslání zboží zákazníkům v Čechách a na Slovensku)
- Zpracovávání cenových nabídek, dle požadavků kolegů
- Zodpovědnost za CRM systém (update cen produktů, komunikace s poskytovatelem, aktualizace produktů)
- Vystavování faktur a komunikace s účetní společností
- Účast na konferencích a školení – v Čechách i zahraničí
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání s maturitou
- Praxe v administrativě min. 2 roky
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (denní písemný i telefonický styk v angličtině)
- Znalost německého jazyka výhodou
- Pokročilé počítačové znalosti – práce s CRM, tabulky, ...
- Slušný psaný projev
- Přiměřená pečlivost
- Flexibilita, samostatnost, aktivita, organizační schopnosti
- Výhodou je základní technická zdatnost (či alespoň zábava při sestavení základního přístroje)
- Výhodou ŘP sk. B
Nabízíme:
- Finanční ohodnocení 35 000 – 45 000 Kč (v případě znalosti německého jazyka až 50 000 Kč)
- Spolupráce na HPP - fulltime
- Práci v malé, flexibilní, rozvíjející se společnost
- Možnost práce v mezinárodním prostředí
- Možnost práce mimo kancelář (s občasnými výjezdy do zahraničí)
- Benefity: mobil, PC, 5 týdnů dovolené, kurzy, školení, možnost HO, aj.
- Nástup na jaře 2023
- Zázemí v příjemné kanceláři v Dejvicích na Praze 6
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.SK s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.SK sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Office manager/ka
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design