předvýběr.cz
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Zverejnené 22.04.2025
Pro našeho klienta, společnost zabývající se servisem a obchodem v oblasti chladírenské technologie a klimatizací, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu.
Náplň práce:
- Koordinace servisu
- Administrativa spojená s chodem kanceláře (přijímání telefonů, e-mailů)
- Zpracování dokladů v rámci servisní činnosti
- Týmová spolupráce se všemi odděleními v rámci společnosti
- Objednávání náhradních dílů
- Komunikace s dodavateli, zákazníky, servisními partnery
- Zpracování faktur vydaných a přijatých
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- Komunikativnost, pečlivost, spolehlivost
- Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office)
- Příjemné vystupování a komunikační dovednosti
- Anglický jazyk slovem i písmem (výhodou)
Nabízíme:
- Perspektivní práci na HPP ve stabilní společnosti s 30letou tradicí
- Moderní pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Pestrou a zajímavou práci v profesionálním týmu
- Motivační finanční ohodnocení, nástupní mzda 36 000 – 42 000 Kč (dle zkušeností)
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Benefity: notebook, telefon, sick days, možnost občasné práce z domova, roční bonusy
- Místo výkonu práce: Jesenice u Prahy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Obchodní referent/ka
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Obchodní referent/ka
Project Administration Coordinator
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras