předvýběr.cz
Transport & Customer Data Coordinator
Zverejnené 13.11.2023
Pro našeho klienta, společnost poskytující logistické služby na základě pronájmu a vrácení pro opakovaně použitelné palety výrobcům a distributorům v sektoru FMCG na evropském trhu, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Transport & Customer Data Coordinator.
Náplň práce:
Vaše práce se bude skládat ze 2 částí:
1. Organizování dodávky a dopravy – správa dodávky v přidělené oblasti a organizace dopravy dle požadavků zákazníka
- Spolupráce s koordinátorem dodávek a dopravy v případě nedostatku palet v dané oblasti
- Organizace dopravy na základě podmínek a pravidel přepravce
- Vyřízení dalších přepravních náležitostí – zpětná přeprava palet
2. Zákaznický servis a podpora back-office
- Zaznamenávání nových zákazníků a jejich objednávek v interním systému
- Plánování zásob ve spolupráce s obchodním týmem
- Komunikace se zákazníky a zasílání pravidelných reportů s doporučeními
- Fakturace rozdílu výsledné ceny zakázky a smlouvy
- Podpora obchodního týmu při přípravě na obchodní jednání se zákazníky
- Pravidelný monitoring interních aktivit (proces objednávek, fakturace, plnění KPI, distribuční sítě)
- Komunikace s ostatními kolegy napříč odděleními
- Identifikace a řešení nastalých situací/problémů
- Cílem je zajistit správné zpracování objednávky a zajištění včasné přepravy za co nejnižší náklady pro zákazníka.
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- 1-2 roky zkušeností ze spedice/transportu / zákaznického servisu
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni (komunikace se zákazníky, primárně e-mail, občas telefonicky), perfektní znalost češtiny
- Dobrá znalost práce na PC (interní systém, SAP, Excel na úrovni kontingenčních tabulek – tvorba reportů)
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
- Schopnost si práci dobře zorganizovat
Nabízíme:
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Forma spolupráce na HPP
- Plat 40 – 50 000 Kč (dle Vašich zkušeností)
- Zaškolení samozřejmostí (zaškolení proběhne ve Varšavě), support od kolegů v rámci ČR a zahraničí
- Možnost cestování do zahraničí v rámci Evropy
- 25 dní dovolené
- Stravenky + Sodexo volnočasový kredit
- Příspěvek na cestovné pro zaměstnance bez služebního vozidla
- Možnost částečné práce na home-office po předchozí domluvě se šéfem (po zapracování)
- Moderní kanceláře: Praha 9 – Prosek (dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.SK s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.SK sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti