předvýběr.cz
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Zverejnené 08.09.2025
Pro našeho klienta, přední českou vzdělávací a poradenskou společnost zaměřenou na veřejnou správu i soukromý sektor, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátorka firemního chodu – pravá ruka jednatele.
Náplň práce:
- Organizovat a zajišťovat chod kanceláře, učebny, zasedačky a zázemí
- Komunikovat s pronajímateli a dodavateli služeb
- Připravovat podklady pro účetního, komunikovat s úřady a spravovat datové schránky
- Podílet se na přípravě měsíčních výplat
- Starat se o klienty vzdělávací části firmy a komunikovat se školiteli
- Poskytovat základní technickou podporu v elektronické části firmy
- Spravovat databáze CRM
- Koordinovat agendu s jednatelem společnosti a pomáhat mu s plánováním a řízením úkolů
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici – zkušenosti s administrativou a organizací
- Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a schopnost poradit si v nečekaných situacích
- Výborné organizační dovednosti a time management
- Uživatelskou znalost MS Office a MS Teams (CRM výhodou)
- Schopnost zajistit plynulý chod týmu a kontrolovat výsledky
- Ochotu se učit a řešit různorodé úkoly
- Základní povědomí o účetnictví (podklady pro účetního, výplaty)
Nabízíme:
- Spolupráci formou OSVČ
- Různorodou práci – od provozu kanceláře po podporu vedení
- Příjemné pracovní prostředí
- Blízkou spolupráci s jednatelem a možnost ovlivnit chod firmy
- Flexibilní pracovní dobu
- Kombinaci práce v kanceláři (3 – 4 dny) a z domova (1 – 2 dny týdně)
- Mobilní telefon a notebook
- Vzdělávací kurzy a školení
- Firemní akce
- Dog - friendly office
- Místo výkonu práce: Praha 2 – Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Project manager/Obchodní konzultant junior
Asistent/ka
Obchodník/Account Manager – IT
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrativa, back office
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Office Manager v digitální agentuře
Projektový koordinátor/ka
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Referent majetkové správy
Administrátor zpracování nabídek
Referent Odboru vnitřní správy
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Finanční účetní
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Technický specialista – vhodné i pro absolventy