předvýběr.cz
Koordinační pracovník
Zverejnené 29.03.2023
Pro našeho klienta, státní instituci, která se zabývá architekturou, urbanismem, rozvojem, tvorbou a správou města, hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinační pracovník.
Náplň práce:
- Zajištění administrativní agendy kanceláře
- Organizace schůzek, podpora jednání, zápis z porad
- Správa agendy služebních cest
- Podpora při tvorbě a evidenci materiálů a monitoring plnění úkolů organizace vyplývající z usnesení RHMP a ZHMP
- Koordinace oběhu dokumentů v rámci i mimo společnost
- Správa a kontrola rozpočtu
- Zajišťování dílčích úkolů od vedoucího pracovníka
Požadujeme:
- Min. středoškolské vzdělání s maturitou, výhodou vysokoškolské/vyšší odborné vzdělání
- Profesionalitu, diskrétnost, týmovost a velmi dobré organizační schopnosti
- Předchozí zkušenosti s administrativou vítány
- Výbornou znalost nástrojů Microsoft office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- Velmi dobrou znalost češtiny slovem i písmem
Výhodou:
- Znalost prostředí veřejné správy
- Uplatnění vlastních zkušeností a kreativity k řešení problémů, nespoléhat se na zavedené systémy
- Pokročilá znalost AJ – hlavně v psané podobě
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Plný pracovní úvazek
- Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, platová třída 10
- Osobní příplatek
- Přátelskou atmosféru a spolupráci s vedením
- 5 týdnů dovolené, 5 placených sick days
- Možnosti jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů
- Služební notebook a mobilní telefon
- Nástup – duben 2023 nebo dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha 2 – Karlovo náměstí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.SK s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.SK sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Referent - disponent obchodního oddělení
Výkonný/á asistent/ka
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Sales support – interiérový design
Technik !PŘÍLEŽITOST! (MOŽNÝ JUNIOR I SENIOR)
Obchodní referent
Administrativní a marketingová podpora
Recepční / asistentka
Asistentka obchodního oddělení
Pomocná účetní