předvýběr.cz

Asistent/ka kanceláře vedení úřadu

Zverejnené 03.11.2025


Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.

Náplň práce:

Administrativní činnosti a podpora vedení obce

  • zajišťování informačních, organizačních a koordinačních činností v rámci orgánů samosprávy
  • vedení administrativní agendy a korespondence úřadu
  • příprava podkladů a denních plánů vedení úřadu
  • administrativní podpora starostky a místostarostky
  • vedení evidencí a zajištění chodu kanceláře
  • spolupráce při rozvojových projektech obce

Ostatní činnosti

  • podpora realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
  • administrativní zpracování a evidence dokumentů
  • plnění operativních úkolů dle pokynů vedení
  • zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti
  • průběžné rozšiřování odborných znalostí dle potřeb zaměstnavatele

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
  • základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
  • velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
  • organizační schopnosti, spolehlivost
  • seriózní a vstřícné vystupování
  • občanskou bezúhonnost

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
  • plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
  • pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • osobní příplatek a čtvrtletní odměny
  • příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Informácie o pozícii

Miesto pracoviska:
Praha-východ
Typ pracovného pomeru:
Práce na plný úvazek
Benefity:
Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays
Požadované vzdelanie:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zaujala vás ponuka?

Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.

Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.

Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.

Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.

Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..