předvýběr.cz
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Zverejnené 03.11.2025
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.
Náplň práce:
Administrativní činnosti a podpora vedení obce
- zajišťování informačních, organizačních a koordinačních činností v rámci orgánů samosprávy
 - vedení administrativní agendy a korespondence úřadu
 - příprava podkladů a denních plánů vedení úřadu
 - administrativní podpora starostky a místostarostky
 - vedení evidencí a zajištění chodu kanceláře
 - spolupráce při rozvojových projektech obce
 
Ostatní činnosti
- podpora realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
 - administrativní zpracování a evidence dokumentů
 - plnění operativních úkolů dle pokynů vedení
 - zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti
 - průběžné rozšiřování odborných znalostí dle potřeb zaměstnavatele
 
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
 - praxe ve veřejné správě výhodou
 - velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
 - základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
 - velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
 - samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
 - organizační schopnosti, spolehlivost
 - seriózní a vstřícné vystupování
 - občanskou bezúhonnost
 
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
 - plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
 - pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
 - příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
 - osobní příplatek a čtvrtletní odměny
 - příspěvek na stravování
 - 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
 - nástup možný ihned nebo dle dohody
 - výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)
 
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
 
 Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy