předvýběr.cz
Specialista zákaznického servisu s AJ
Published 20.11.2024
Pro našeho klienta, mezinárodní společnost specializující se na dodávky spojovacích součástí a managementu c-dílů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista zákaznického servisu s Aj.
Náplň práce:
- Péče o významné zákazníky, řešení zákaznických požadavků
- Spolupráce na implementaci nových projektů
- Komunikace a zpracování forecastu spotřeby zákazníka, kontrola dispozice zásob
- Řešení problémů v dodavatelském řetězci, operativní nákup
- Úzká spolupráce s obchodním týmem, oddělením nákupu a distribučním centrem
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání
- Zájem o technické produkty, znalost obchodní administrativy
- Systémový přístup, cílevědomost, zodpovědnost, logické myšlení
- Dobré komunikační schopnosti, prozákaznický přístup, schopnost samostatného jednání se zákazníky
- Dobrou znalost AJ (min. B1) – denní komunikace s mateřskou společností
- Pokročilou znalost MS Office, zejména excel (tvorba kontingenčních tabulek)
Nabízíme:
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Zajímavou práci v dynamickém pracovním kolektivu
- Podporu a zázemí významné mezinárodní společnosti
- Motivující mzdové ohodnocení odpovídající nárokům pozice, měsíční odměny
- 5 týdnů dovolené
- Pracoviště v Praze, nepravidelné pracovní cesty i mimo ČR
- Program profesního rozvoje a vzdělávání
- Příspěvek na stravování, penzijní pojištění, nápoje a občerstvení v kanceláři, firemní akce
- HO 2 dny v týdnu (nejdříve po zkušební době a po zapracovaní)
- Flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem 9:00 - 16:00 hod.
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha 9 – Čakovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Obchodní referent/ka
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Office Manager - zemědělství
Provozní koordinátor – front office
Vedoucí referent hospodářsko technické správy
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Administrátor/ Obchodník e-shopu
Administrativní pracovník – logistika
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Project Administration Coordinator
Obchodní zástupce/manažer
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Obchodní referent
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Administrativní podpora
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě