předvýběr.cz
Specialista pojistného oddělení/Administrátor pojistných událostí
Published 23.05.2024
Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje služby operativního leasingu, autopůjčovny, správu vozového parku a prodej vozů po operativním leasingu, hledáme do pojistného oddělení Administrátora pojistných událostí.
Co bude Vaší zodpovědností:
Administrace pojistných událostí na vozidlech, což v kostce znamená:
- Registrace pojistných událostí v interním systému
- Hlášení a správa zaregistrovaných pojistných událostí
- Kontrola a konsolidace pokladů nezbytných k uplatnění nároku na náhradu škody
- Komunikace se servisními partnery ve vztahu k řešení pojistné události
- Komunikace s klienty
- Podpora uživatelů vozidel a komunikace se službou silniční asistence
- Kooperace s ostatními členy týmu a napříč společností
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi v oblasti služby zákazníkům – zkušenosti z call centra vítáme – vhodné pro absolventy
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (B1) – nebát se vyřídit telefonáty, maily
- Dobrou znalost práce s MS Office
- Schopnost kultivovaného ústního i písemného projevu v českém jazyce
- Zájem o automobilový průmysl
- ŘP skup. B výhodou
- Spolehlivost a schopnost samostatně řešit úkoly
- Týmovost, proklientský přístup
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP – plný úvazek
- Základní mzdu v rozmezí 38 000 - 40 000 Kč + 6 000 Kč měsíční bonus při splnění zadaných úkolů
- Roční bonusy vázané na výsledky společnosti a osobní výkon zaměstnance (až 12,5 % z hrubé roční mzdy – kráceno dle odpracovaných měsíců)
- Mobilní telefon včetně SIM karty (volné hovory, SMS, data 20 GB)
- Notebook
- 8hodinovou pracovní dobu
- Stravenkový paušál 99 Kč za odpracovaný den
- 1 týden dovolené
- Možnost čerpat 3 Sick days ročně
- Možnost pracovat vzdáleně 2 dny v týdnu (dle dohody s nadřízeným)
- 12 000 Kč ročně na benefity dle vlastní volby: Karta MultiSport/Benefitní karta Edenred/Penzjiní nebo životní pojištění
- Příspěvek na dopravu ve výši 3 650 Kč ročně po 1 roce ve společnosti
- Slevy na naše služby – leasing, odkup aut po leasingu, půjčovna aut, příslušenství
- Rozvoj a další vzdělávání (individuální přístup na základě individuálního rozvojového plánu)
- Přátelskou atmosféru na pracovišti o 80 lidech
- Možnost parkovacího místa v areálu firmy
- Místo výkonu práce: Praha 5 – Jinonice – 5 min. pěšky od stanice metra Nové Butovice
- Termín nástupu nejpozději 1. 8. 2024
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti
Senior účetní
Podpora prodeje – administrátor zakázek
Administrativní pracovnice/pracovník v krabičkové stravě
Asistent/ka vedení společnosti
Administrativní pracovník pro vratky DPH
Specialista pro obchodní případy
Asistent provozního ředitele/Back Office specialista
Účetní - zkrácený úvazek - Kunratice
Asistentka vedení společnosti
Specialista zákaznického servisu s AJ
Office Manager - zemědělství