předvýběr.cz

Referent/ka administrativy – Praha – Řepy

Published 28.03.2023


Pro našeho klienta, společnost, která patří mezi významné firmy zabývající se mezinárodním obchodem s mlékárenskými výrobky, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/ka administrativy – Praha – Řepy.

Náplň práce:

  • vedení recepce firemní budovy – vyřizování tel. hovorů, občerstvení pro návštěvy, výdej a příjem pošty, objednávání kancelářských potřeb, kontrola došlých faktur vztahující se ke správě firmy
  • vystavování daňových dokladů, faktur, ODD, vrubopisů, zálohových faktur– v CZ i AJ v systému
  • kontrola potvrzených dodacích listů od odběratelů, urgence jejich zasílání od dopravců a skladů, řešení rozdílů s oddělením logistiky
  • účast na inventurách zásob zboží na skladech
  • namátkově, event. podle potřeby kontrolovat podmínky skladování nakoupeného zboží
  • spolupráce s obchodním oddělením – měsíční cenotvorba nákupních cen a jejich zadávání do systému
  • spolupráce na přípravě a účast na zahraničních veletrzích (cca 1x ročně v EU)
  • dle potřeby spolupráce při kompletaci/rozvozu/legalizaci dokladů, ústní a písemná komunikace s obchodními partnery, s orgány státní správy, bankami atd.

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ vzdělání ukončené maturitou – ideálně ekonomický směr
  • Praxi – v logistické či obchodní firmě nebo absolvent ekonomického či obchodního oboru (zaučíme)
  • Jazykové znalosti ČJ (rodilý mluvčí), Anglický jazyk úroveň min B1
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Znalosti práce na PC: MS Office zejména dobrou znalost Excel, Adobe Acrobat
  • Komunikativní schopnosti, pečlivost, flexibilita, týmová spolupráce, analytické a logické myšlení
  • Základní orientaci v obchodních a logistických procesech výhodou, případně zaučíme

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práce na HPP do oddělení logistiky
  • Práce na plný úvazek – 40 hod. týdně
  • Po zkušební době možnost Home office
  • Nástupní plat 30 000 Kč – 35 000 Kč – záleží na zkušenostech + osobní ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky
  • Příspěvek na dovolenou
  • Místo výkonu práce: Praha 6 – Řepy
  • Nástup možný ihned

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Position Info

Workplace location:
Praha
Type of employment:
Práce na plný úvazek
Benefits:
Příspěvek na dovolenou, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova
Required Education:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Are you interested in an offer?

Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.

If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.

The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.

The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.

How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..