předvýběr.cz
Koordinační pracovník
Published 29.03.2023
Pro našeho klienta, státní instituci, která se zabývá architekturou, urbanismem, rozvojem, tvorbou a správou města, hledáme vhodného kandidáta na pozici Koordinační pracovník.
Náplň práce:
- Zajištění administrativní agendy kanceláře
- Organizace schůzek, podpora jednání, zápis z porad
- Správa agendy služebních cest
- Podpora při tvorbě a evidenci materiálů a monitoring plnění úkolů organizace vyplývající z usnesení RHMP a ZHMP
- Koordinace oběhu dokumentů v rámci i mimo společnost
- Správa a kontrola rozpočtu
- Zajišťování dílčích úkolů od vedoucího pracovníka
Požadujeme:
- Min. středoškolské vzdělání s maturitou, výhodou vysokoškolské/vyšší odborné vzdělání
- Profesionalitu, diskrétnost, týmovost a velmi dobré organizační schopnosti
- Předchozí zkušenosti s administrativou vítány
- Výbornou znalost nástrojů Microsoft office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
- Velmi dobrou znalost češtiny slovem i písmem
Výhodou:
- Znalost prostředí veřejné správy
- Uplatnění vlastních zkušeností a kreativity k řešení problémů, nespoléhat se na zavedené systémy
- Pokročilá znalost AJ – hlavně v psané podobě
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Plný pracovní úvazek
- Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příloha 1, platová třída 10
- Osobní příplatek
- Přátelskou atmosféru a spolupráci s vedením
- 5 týdnů dovolené, 5 placených sick days
- Možnosti jazykového a odborného vzdělávání formou školení, kurzů a seminářů
- Služební notebook a mobilní telefon
- Nástup – duben 2023 nebo dle dohody
- Místo výkonu práce: Praha 2 – Karlovo náměstí
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Obchodní zástupce/manažer
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti