předvýběr.cz
Executive Assitant/Office manager
Published 03.04.2023
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na distribuci vlastních produktů v oblasti pro péči o pleť, tělo, ochrana proti slunci, ale i produktů mezinárodních značek, hledáme vhodného kandidáta na pozici Executive Assistant/Office Manager.
Náplň práce:
- Komplexní vedení kanceláře a zodpovědnost za její bezproblémový chod
- Poskytování administrativní podpory vedení společnosti
- Zefektivnění postupů a procesů v oblasti řízení a chodu kanceláře
- Občasné překlady z AJ do ČJ a naopak
- Organizační úkoly spojené s aktivitami firmy v Čechách a na Slovensku
- Organizace firemních akcí
- Zajišťování služebních cest
- Zajištění případného občerstvení na meetingy a potřebná starost o hosty
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Zkušenosti s prací na obdobné pozici min. 2 roky
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Uživatelskou znalost MS Office
- Důslednost, pečlivost, zodpovědnost a vysokou pracovní morálku
- Příjemné vystupování, důraz na týmovou spolupráci
- Systematický a proaktivní přístup k řešení věcí se smyslem pro detail
- Pozitivní a energickou osobnost s výbornými komunikativními schopnostmi
Co Vám nabízíme:
- Zázemí mezinárodní společnosti
- Odpovídající platové ohodnocení
- Smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou
- Práci na plný (8/9:00 – 17/18:00) i zkrácený úvazek (8/9:00 – 15/16:00) s hodinovou pauzou na oběd
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Příspěvek na dopravu (hodnota ročního kuponu na mhd v Praze)
- Příspěvek na multisport kartu 50 %
- Stravenkový paušál 66,- / den
- Příspěvek na očkování / vitamíny – 500,- / rok
- Sleva na firemní produkty
- Bonus za doporučení zaměstnance
- Příspěvek na výuku angličtiny
- Dary k pracovnímu výročí
- Dary k životnímu jubileu
- Občerstvení na pracovišti
- Místo výkonu práce: Praha 3 – Žižkov
- Nástup možný ihned
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Obchodní zástupce/manažer
Asistent/ka v advokátní kanceláři
Projektový manažer pro výzkumné centrum
Koordinátor showroomu
Podpora prodeje – back office (speciální plyny)
Předpisář/ka nájemného
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office Manažer
Asistent/ka nákupu techniky
Office & Accounting Coordinator (na částečný úvazek)
Specialista logistiky
Asistent/ka ecommerce
Teamleader call centra
Administrativní pracovník/pracovnice koordinace servisu
Referent/ka odboru správy majetku města
Referent/referentka stavebního odboru
Recepční a administrativní podpora vedení společnosti