předvýběr.cz
Asistentka informačního centra
Published 17.05.2023
Pro našeho klienta, nákupní a outletové centrum s řadou oblíbených módních značek a neformálních restaurací, hledáme Asistentku informačního centra.
Náplň práce:
- Celková prezentace Informačního centra
- Poskytování služby Tax Free – vrácení DPH hostům ze zemí mimo EU (Global Blue, Planet)
- Zadávání informací o zákaznických do systémů Global Blue and Planet
- Cash management – odpovědnost za přidělenou pokladnu (hotovost, poukázky)
- Distribuce benefitů – VIP denní permanentky, stravenky
- Podpora Fashion Club (registrace a různé akce)
- Správa ztrát a nálezů, úschovny zavazadel
- Zastupovaní recepce
- Řešení ad hoc úkolů zadaných manažerem
Požadujeme:
- Předchozí zkušenost na podobné pozici nebo v oblasti zákaznického servisu
- Znalost MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
- Dobré organizační schopnosti
- Znalost českého a anglického jazyka (aktivně slovem a písmem) – komunikace se zahraničními zákazníky
- Časová flexibilita
Nabízíme:
- Možnost i zkráceného úvazku nebo brigády
- Příspěvek na stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Hodiny angličtiny
- 5 dnů sick days za rok
- Dovolená na zotavenou 25 dnů za rok
- Příspěvek na Multisport kartu
- Místo výkonu práce: Praha 10
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistentka informačního centra
Asistentka vedoucího projekce
Obchodní referent - Všechromy
Referent obchodního oddělení
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Office manažer/ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Administrátor/ka veřejných zakázek - asistent/ka společnosti
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Registrátor-ka farmaceutických výrobků
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)
Výkonný/á asistent/ka
Sjednavatel/ka smutečních rozloučení
Sales support – interiérový design