předvýběr.cz
Asistent/ka obchodního oddělení
Published 12.03.2025
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výrobou a prodejem prémiových jízdních kol, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Náplň práce:
- Přijímání a vkládání zakázek do CRM systému
- Kontrola a doplňování podkladů pro výrobu (komunikace se zákazníky, dealery a výrobním týmem)
- Informování zákazníků o stavech a termínech zakázek
- Fakturace a evidence plateb
- Zpracování reklamací od přijetí po odeslání
- Příjem a výdej kol po servisu
Požadujeme:
- SŠ vzdělání
- Komunikativní znalost angličtiny (mluvené i psané)
- Pečlivost, systematičnost a schopnost zpracovat větší množství drobných úkolů
- Dobrou uživatelskou znalost MS Office
- Pozitivní vztah k cyklistice
- Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- Zajímavou práci s odpovídajícím platovým ohodnocením
- Práci na HPP
- Přátelský a nadšený tým kolegů
- Flexibilní pracovní dobu
- 25 dnů dovolené
- Možnost práce z domova po zaučení
- Možnost zapůjčení kola
- Místo výkonu práce: Praha - Vinohrady
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent majetkové správy
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
Interní prodejce (back office)
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Project manager/Obchodní konzultant junior