předvýběr.cz
Administrátor skladu
Published 20.10.2025
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející společnost, která působí na českém trhu již více než 25 let, se specializací na montáže telekomunikačních sítí, slabo a silnoproudé instalace a montáže obnovitelných zdrojů, hledáme nového kolegu na pozici Administrátor skladu.
- Dokážete mít věci přehledně uspořádané?
- Baví Vás řešit úkoly pomocí vlastních nápadů ke spokojenosti zákazníka či kolegů?
- Pracujete rádi s lidmi a jste týmový hráč?
Pokud je Vaše odpověď „ano“, možná hledáme právě Vás!
Na této pozici Vás čekají úkoly jako jsou správně a přehledně zorganizované skladové hospodářství, zorganizované závozy. Nudit se opravdu nebudete.
Výsledek práce: přehled ve skladu, kvalitně odvedená práce a vše řádně zaevidované.
Náplň práce:
- Zodpovědnost za materiál, průběh vykládek a nakládek
- Příprava a kontrola vykládek a nakládek dle dokumentace
- Práce s paletovým vozíkem a vysokozdvižným vozíkem
- Spolupráce s nákupem, kolegy a zákazníky
- Evidence pohybu zboží ve skladovém systému
- Vyřizování reklamací
- Vedení předepsané evidence a provádění inventur a auditů
- Nakládání s odpadem a zajištění úklidu skladovacích prostor
- Běžná údržba mechanizačních prostředků a ostatního skladového zařízení
- Udržování pořádku a bezpečnosti na pracovišti
Co požadujeme :
- Fyzickou zdatnost
- Orientaci ve skladu
- Řidičský průkaz skupiny B
- Manuální zručnost
- Znalost práce na PC : MS Office – Excel, (Pohoda, Helios - případně zaučíme)
- Zkušenost v oboru a práci s VZV výhodou
- Samostatnost, pečlivost
- Bezúhonnost
- Serióznost
- Pozitivní přístup
- Spolehlivost
Co nabízíme :
- Práci v přátelském kolektivu
- Možnost odborného růstu
- Příležitost účastnit se na rozvoji společnosti
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Možnost odborných školení
- Nástup dohodou
- Benefity: MULTISPORT kartu, mobilní telefon
- Automobil k dispozici
- Místo výkonu práce: Praha 4 – Záběhlice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)