předvýběr.cz
Specialista pojistného oddělení/Administrátor pojistných událostí
Zverejnené 09.05.2024
Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje služby operativního leasingu, autopůjčovny, správu vozového parku a prodej vozů po operativním leasingu, hledáme do pojistného oddělení Administrátora pojistných událostí.
Co bude Vaší zodpovědností:
Administrace pojistných událostí na vozidlech, což v kostce znamená:
- Registrace pojistných událostí v interním systému
- Hlášení a správa zaregistrovaných pojistných událostí
- Kontrola a konsolidace pokladů nezbytných k uplatnění nároku na náhradu škody
- Komunikace se servisními partnery ve vztahu k řešení pojistné události
- Komunikace s klienty
- Podpora uživatelů vozidel a komunikace se službou silniční asistence
- Kooperace s ostatními členy týmu a napříč společností
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi v oblasti služby zákazníkům – zkušenosti z call centra vítáme – vhodné pro absolventy
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (B1) – nebát se vyřídit telefonáty, maily
- Dobrou znalost práce s MS Office
- Schopnost kultivovaného ústního i písemného projevu v českém jazyce
- Zájem o automobilový průmysl
- ŘP skup. B výhodou
- Spolehlivost a schopnost samostatně řešit úkoly
- Týmovost, proklientský přístup
Co Vám nabízíme:
- Práci na HPP – plný úvazek
- Základní mzdu v rozmezí 38 000 - 40 000 Kč + 6 000 Kč měsíční bonus při splnění zadaných úkolů
- Roční bonusy vázané na výsledky společnosti a osobní výkon zaměstnance (až 12,5 % z hrubé roční mzdy – kráceno dle odpracovaných měsíců)
- Mobilní telefon včetně SIM karty (volné hovory, SMS, data 20 GB)
- Notebook
- 8hodinovou pracovní dobu
- Stravenkový paušál 99 Kč za odpracovaný den
- 1 týden dovolené
- Možnost čerpat 3 Sick days ročně
- Možnost pracovat vzdáleně 2 dny v týdnu (dle dohody s nadřízeným)
- 12 000 Kč ročně na benefity dle vlastní volby: Karta MultiSport/Benefitní karta Edenred/Penzjiní nebo životní pojištění
- Příspěvek na dopravu ve výši 3 650 Kč ročně po 1 roce ve společnosti
- Slevy na naše služby – leasing, odkup aut po leasingu, půjčovna aut, příslušenství
- Rozvoj a další vzdělávání (individuální přístup na základě individuálního rozvojového plánu)
- Přátelskou atmosféru na pracovišti o 80 lidech
- Možnost parkovacího místa v areálu firmy
- Místo výkonu práce: Praha 5 – Jinonice – 5 min. pěšky od stanice metra Nové Butovice
- Termín nástupu nejpozději 1. 8. 2024
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.SK s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.SK sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Ekonom/ka pro Odbor správy majetku
Zpracovatel projektových žádostí pro programové období EU 2021–2027 – externí spolupráce
Administrativní a marketingová podpora
Specialista/ka pro oblast práce a mezd
Referent/ka obchodního oddělení
Obchodní asistent/ka
Technik oddělení prodeje a řízení zakázek
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Podpora obchodního oddělení
Provozní technik slaboproudých a silnoproudých zařízení
Asistentka vedení/referent marketingu
Referent pojistných událostí
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Správce firemního vozového parku
Pracovník/čka zákazníckeho servisu so slovenčinou
Office Coordinator
Asistent-ka právního týmu
Specialista pojistného oddělení/Administrátor pojistných událostí
Residential Leasing Coordinator
OFFICE MANAGER
Recepční !ROZŠIŘUJEME SE!
Administrativní podpora výroby
Inside Sales Specialist - Specialista obchodní podpory
Teamleader-ka
Servisní a technická podpora (klimatizace a tepelná čerpadla)
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Referent odboru výstavby a životního prostředí na úseku vodního hospodářství
Telefonická podpora a poradenství - elektronické nástroje
Back Office Assistant
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor