předvýběr.cz
Koordinační pracovník
Published 15.04.2024
Pro našeho klienta, který se zabývá správou bytových objektů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinační pracovník.
Náplň práce:
- Obstarávání veškeré administrativní agendy a zajištění plynulého provozu kanceláře
- Organizace schůzek, kalendáře, porad a vedení zápisů z porad
- Zajišťování komunikace s veřejností
- Zajišťování a vedení agendy stížností a připomínek, vyřízení stížností a odeslání stížností v souladu s vnitřními předpisy
- Zastřešení agendy smluvních vztahů s dodavateli a odběrateli
- Řízení agendy externě zajišťovaných služeb, například IT, web, právní služby, lékařské služby
- Administrace veřejných zakázek malého rozsahu
- Aktualizace směrnic organizace a vedení jejich evidence
- Vedení agendy dle zákona o přístupu ke svobodným informacím a GDPR
Požadavky:
- VŠ vzdělání - minimálně Bc.
- Orientace v procesech veřejné správy
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Výborné organizační schopnosti, rychlost a schopnost práce pod tlakem
- Výborné komunikační dovednosti
- Znalost práce s MS Office
Nabízíme:
- Hlavní pracovní poměr s pevnou pracovní dobou
- Platová třída 10.,11.
- Zaměstnanecké výhody – 5 týdnů dovolené, karta pro čerpání benefitů, dny volna navíc
- Místo výkonu práce: Praha Modřany
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Podpora obchodního oddělení
Provozní technik slaboproudých a silnoproudých zařízení
Asistentka vedení/referent marketingu
Referent pojistných událostí
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Správce firemního vozového parku
Pracovník/čka zákazníckeho servisu so slovenčinou
Office Coordinator
Asistent-ka právního týmu
Specialista pojistného oddělení/Administrátor pojistných událostí
Residential Leasing Coordinator
OFFICE MANAGER
Recepční !ROZŠIŘUJEME SE!
Administrativní podpora výroby
Inside Sales Specialist - Specialista obchodní podpory
Teamleader-ka
Servisní a technická podpora (klimatizace a tepelná čerpadla)
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Referent odboru výstavby a životního prostředí na úseku vodního hospodářství
Telefonická podpora a poradenství - elektronické nástroje
Back Office Assistant
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor
Asistentka vedoucího projekce
Asistentka informačního centra
Obchodní referent - Všechromy