předvýběr.cz
Asistentka informačního centra
Published 18.04.2024
Pro našeho klienta, nákupní a outletové centrum s řadou oblíbených módních značek a neformálních restaurací, hledáme Asistentku informačního centra.
Náplň práce:
- Celková prezentace informačního centra
- Poskytování služby Tax Free – vrácení DPH hostům ze zemí mimo EU
- Zadávání informací do systémů Global Blue and Planet
- Cash management – odpovědnost za přidělenou pokladnu (hotovost, poukázky)
- Distribuce benefitů – VIP denní permanentky, stravenky
- Podpora Fashion Club (registrace a různé akce)
- Správa ztrát a nálezů, úschovny zavazadel
- Zastupovaní recepce
- Řešení ad hoc úkolů zadaných manažerem
Požadujeme:
- Předchozí zkušenost na podobné pozici nebo v oblasti zákaznického servisu
- Znalost MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
- Dobré organizační schopnosti
- Znalost českého a anglického jazyka (aktivně slovem a písmem) – komunikace se zahraničními zákazníky
- Časová flexibilita
Nabízíme:
- Příspěvek na stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Kurzy angličtiny
- 5 sick days
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na Multisport kartu
- Místo výkonu práce: Praha 10 - Štěrboholy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Administrativní pracovník pro smluvní agendu a evidenci zakázek
Podpora obchodního oddělení
Provozní technik slaboproudých a silnoproudých zařízení
Asistentka vedení/referent marketingu
Referent pojistných událostí
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR
Správce firemního vozového parku
Pracovník/čka zákazníckeho servisu so slovenčinou
Office Coordinator
Asistent-ka právního týmu
Specialista pojistného oddělení/Administrátor pojistných událostí
Residential Leasing Coordinator
OFFICE MANAGER
Recepční !ROZŠIŘUJEME SE!
Administrativní podpora výroby
Inside Sales Specialist - Specialista obchodní podpory
Teamleader-ka
Servisní a technická podpora (klimatizace a tepelná čerpadla)
Asistent/ka back office/Podpora obchodu
Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Referent odboru výstavby a životního prostředí na úseku vodního hospodářství
Telefonická podpora a poradenství - elektronické nástroje
Back Office Assistant
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor
Asistentka vedoucího projekce
Asistentka informačního centra
Obchodní referent - Všechromy