předvýběr.cz
Office Manager/ka - Nučice
Zverejnené 14.12.2022
Pro našeho klienta, společnost, která vyvíjí a dodává komplexní individuální řešení v oblasti automatizace, vizualizace a robotizace lakovacích a lepicích technologií, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Manager/ka.
Náplň práce:
- Zajištění podpory vedení společnosti
- Zajištění provozního chodu společnosti (vozový park, pojištění, IT, BOZP, PO, PP, hygiena práce, kancelářské potřeby, škodné události, uvítání a pohoštění návštěv)
- Jednání s orgány státní správy
- Organizace společenských akcí, seminářů, teambuildingů a porad
- Dohled nad činností backoffice tj. specialistů a asistentů podpory a sladění jejich činnosti.
- Plánování a schvalování dovolené zaměstnanců
- Kontrola a řízení schvalování výkazů činností zaměstnanců
Požadujeme:
- Min. VŠ technického nebo ekonomického směru nebo SŠ (5 let praxe v oboru)
- Praxi min. 3 roky v provozním týmu
- Dobrá znalost práce na PC
- Znalosti obchodní praxe
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Reprezentativní vystupování a jednání
- Schopnost činit rozhodnutí, pružné myšlení a jednání
- Pečlivost, smysl pro pořádek a odpovědnost
- Vstřícnost, ochotu
Výhodou:
- Technické znalosti
- Ekonomické znalosti
- Znalost produktů
- Zkušenost s vedením tým
- Zkušenost s projektovým řízením a time managementem
- Vyjednávací schopnosti
- Prezentační schopnosti
Nabízíme:
- Zajímavou a perspektivní práci v hlavním pracovním poměru
- Příjemné prostředí a přátelský kolektiv s profesionálním přístupem
- Motivační systém
- Možnost homeoffice
- Mobilní telefon, notebook
- Dovolená 5 týdnů
- Školení, osobní rozvoj, firemní akce
- Místo výkonu práce: Praha 5 – Nučice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.SK s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.SK sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Back Office Assistant
Residential Leasing Coordinator
Site manager/Asisstant to general & sales management
Odborný/á referent/ka – Asistent/ka
Asistentka vedení společnosti
Výrobní výstupní kontrolor
Asistentka vedoucího projekce
Recepční/Tiskový specialista !ROZŠIŘUJEME SE!
Asistent/ka nákupu a logistiky
Asistentka informačního centra
Obchodní referent - Všechromy
Asistent/ka obchodního oddělení
Koordinační pracovník
Teamleader-ka
Administrativní pracovník a fakturace
Asistentka v advokátní kanceláři
Booking specialista a recepční na střelnici
Recepční v autosalonu Škoda
HR business partner
Asistentka obchodního oddělení
Administrátor e-shopu
Odborný/á asistent/ka v odboru-kancelář starosty
Referent odboru dopravy - přestupky (ideálně s právním vzděláním)