předvýběr.cz
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Zverejnené 24.09.2025
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá distribucí kosmetiky po České republice a působí na trhu více než 20 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník.
Náplň práce:
- Zpracovávání přijatých objednávek a jejich expedice
- Vystavování dodacích listů, faktur, opravných daňových dokladů
- Zadávání dat do účetního systému
- Komunikace s dodavateli a odběrateli (Drogerie DM, Rossmann, Teta drogerie, Alza, Globus, Tesco, Hebe, Notino)
- Administrativní skladový příjem a výdej zboží
- Komunikace se skladem ohledně zpracování a expedice (logistiky) objednávek
- Objednávání přepravy (PPL, DPD, Geis, TopTrans, GLS, Zásilkovna, ČP)
- Vyřizování objednávek a logistiky s externím skladem Raben
- Vedení skladové agendy v účetním systému
- Evidence a archivace účetních dokladů
- Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici
- Znalost anglického jazyka na základní úrovni – spíše mailová komunikace
- Znalost polského jazyka – výhodou
- Uživatelskou znalost MS Office, především MS Excel
- Znalost účetních systémů – ideálně Money S4
- Samostatnost, týmovost, pečlivost, zodpovědnost
- Ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
- Zázemí stabilní, etablované a stále se rozrůstající společnosti
- Práci na HPP, možný i zkrácený úvazek
- Motivující finanční ohodnocení a prémie
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na důchodové pojištění
- Roční odměny
- Občerstvení na pracovišti
- Zaměstnanecké slevy na obchodované zboží
- Vzdělávací kurzy
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha – Strašnice (cca 100 metrů od zastávky metra Skalka)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Specialista/ka oddělení podpory
Administrativní a provozní referent / referentka
Technická podpora projektového týmu – převážně REMOTE
Specialista/ka projektové přípravy a rozpočtů (vhodné i mimo stavebnictví)
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka