předvýběr.cz
Administrátor skladu
Zverejnené 20.10.2025
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející společnost, která působí na českém trhu již více než 25 let, se specializací na montáže telekomunikačních sítí, slabo a silnoproudé instalace a montáže obnovitelných zdrojů, hledáme nového kolegu na pozici Administrátor skladu.
- Dokážete mít věci přehledně uspořádané?
- Baví Vás řešit úkoly pomocí vlastních nápadů ke spokojenosti zákazníka či kolegů?
- Pracujete rádi s lidmi a jste týmový hráč?
Pokud je Vaše odpověď „ano“, možná hledáme právě Vás!
Na této pozici Vás čekají úkoly jako jsou správně a přehledně zorganizované skladové hospodářství, zorganizované závozy. Nudit se opravdu nebudete.
Výsledek práce: přehled ve skladu, kvalitně odvedená práce a vše řádně zaevidované.
Náplň práce:
- Zodpovědnost za materiál, průběh vykládek a nakládek
- Příprava a kontrola vykládek a nakládek dle dokumentace
- Práce s paletovým vozíkem a vysokozdvižným vozíkem
- Spolupráce s nákupem, kolegy a zákazníky
- Evidence pohybu zboží ve skladovém systému
- Vyřizování reklamací
- Vedení předepsané evidence a provádění inventur a auditů
- Nakládání s odpadem a zajištění úklidu skladovacích prostor
- Běžná údržba mechanizačních prostředků a ostatního skladového zařízení
- Udržování pořádku a bezpečnosti na pracovišti
Co požadujeme :
- Fyzickou zdatnost
- Orientaci ve skladu
- Řidičský průkaz skupiny B
- Manuální zručnost
- Znalost práce na PC : MS Office – Excel, (Pohoda, Helios - případně zaučíme)
- Zkušenost v oboru a práci s VZV výhodou
- Samostatnost, pečlivost
- Bezúhonnost
- Serióznost
- Pozitivní přístup
- Spolehlivost
Co nabízíme :
- Práci v přátelském kolektivu
- Možnost odborného růstu
- Příležitost účastnit se na rozvoji společnosti
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Možnost odborných školení
- Nástup dohodou
- Benefity: MULTISPORT kartu, mobilní telefon
- Automobil k dispozici
- Místo výkonu práce: Praha 4 – Záběhlice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Fakturant/ka – administrativní pracovník
Technický specialista – vhodné i pro absolventy
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Obchodník/Account Manager – IT
Plánovací dispečer (7 dní v kanceláři / 7 dní doma)