předvýběr.cz
Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně)
Zverejnené 22.09.2025
Pro našeho klienta, mezinárodní spediční firmu zabývající se leteckou, námořní a kamionovou přepravou, logistikou, skladováním, distribucí zboží a celními a stěhovacími službami, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/fakturant (zkrácený úvazek - 20 hod. týdně).
Co bude Vaším úkolem:
- fakturace (momentálně účetní program Duel od JEŽEK SOFTWARE)
- vytěžování, zpracování a evidence přijatých faktur a účtenek (aplikace ALICE)
- komunikace a spolupráce s externí účetní firmou
- v případě potřeby komunikace se zákazníky a obchodními partnery
- tvorba evidence obchodních případů, příprava podkladů k platbě faktur
Co od Vás očekáváme:
- vzdělání středoškolské s maturitou (ekonomické zaměření výhodou)
- zkušenosti s prací v účetním programu
- praxi na obdobné pozici
- uživatelskou znalost práce na PC – Word, Excel
- základy angličtiny
- organizační a komunikační schopnosti
- smysl pro zodpovědnost, samostatnost i schopnost týmové práce
- trestní bezúhonnost
- řidičský průkaz sk. B výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na HPP – zkrácený úvazek (20 hodin týdně) - v zázemí zavedené mezinárodní společnosti
- jednosměnný pracovní provoz
- přátelský pracovní kolektiv
- odpovídající finanční ohodnocení
- příspěvek na stravování
- 4 týdny dovolené
- firemní akce
- nástup ideálně ihned
- místo výkonu práce Praha – Letiště Ruzyně
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Informácie o pozícii
Zaujala vás ponuka?
Zašlite nám svoj životopis
Kliknutím na tlačidlo budete presmerovaní na formulár teamio.cz – platformu spoločnosti LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, ktorý je našim partnerom v oblasti zabezpečeného ukladania Vašich osobných údajov a Vašich životopisov a spracováva pre nás údaje v pozícii spracovateľa osobných údajov.
Ak vás táto ponuka zaujala, môžete nám tiež zaslať váš štruktúrovaný životopis emailom na predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšom čase kontaktovať.
Spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.
Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.
Ako spoločnosť PREDVÝBER.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Praha 2), 120 00 (ďalej len „Správca“) spracováva Vaše osobné údaje za účelom plnenia budúcej zmluvy si môžete prečítať v Zásadách spracovania osobných údajov..
Podobné pozície
Administrativa
Specialista/ka oddělení podpory
Administrativní a provozní referent / referentka
Technická podpora projektového týmu – převážně REMOTE
Specialista/ka projektové přípravy a rozpočtů (vhodné i mimo stavebnictví)
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka