předvýběr.cz
Výkonná asistentka / asistent jednatele společnosti
Published 04.12.2025
Pro našeho klienta, stavební společnost, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Výkonná asistentka / asistent jednatele společnosti.
Hledáme zodpovědnou a organizačně nadanou osobu, která bude pravou rukou jednateli společnosti a zajistí organizační a administrativní agendu.
Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy VŠ.
Vaše náplň práce:
- Komplexní organizační a administrativní agenda společnosti
- Komunikace s externími dodavateli služeb a orgány veřejné správy
- Aktivní podpora v oblasti marketingu (správa firemních sociálních sítí)
- Podpora při zajištění HR agendy a náborů včetně komunikace s personálními agenturami
- Spolupráce s odděleními ve firmě, příprava podkladů pro schůzky a porady, organizace auditů, firemních akcí
- Zajištění bankovních a hotovostních transakcí
- Práce s interními systémy, zadávání a správa dat
- Administrace datové schránky
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické/stavební zaměření výhodou)
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Dobrou znalost práce na PC (MS Office 365, interní systém)
- Předchozí zkušenosti se správnou sociálních sítí (FB, Instagram) výhodou
- Profesionální vystupování a komunikace
- Zodpovědný přístup k řešení úkolů a dobré organizační schopnosti
- Pečlivost, samostatnost a diskrétnost
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Součástí výběrového řízení je životopis s aktuální fotografií.
Nabízíme:
- Práci v zavedené společnosti s více jak 30ti letou tradicí na trhu
- Hezké pracovní prostředí a přátelský tým kolegů
- Práci na HPP, plný úvazek
- Podporu vzdělávání a seberozvoje
- Plně hrazenou Multisport karta, stravné Edenred
- Roční odměny až do výše 13. platu dle hospodaření firmy
- 5 týdnů dovolené
- 3 sick days
- Po zapracování možnost občasné práce z domova (po domluvě s jednatelem)
- Pružnou pracovní dobu (po-pá) s pevnou část 8:00 – 15:00h
- Po zapracování možnost firemního vozu i pro soukromé účely
- Firemní a týmové akce
- Vlastní kancelář v sídle společnosti: Brno – Modřice (možnost parkování před kanceláří)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Administrativní asistent projektového manažera - junior
Referent energetiky (vhodné i pro juniory)
Výkonná asistentka / asistent jednatele společnosti
Vedoucí skladu – České Meziříčí
JUNIOR ADMINISTRÁTOR E-SHOPU
Kalkulant technické přípravy výroby
Back office specialista/ka
Samostatná účetní
Personální konzultantka - Brno
Administrativní podpora společnosti
Operativní nákupčí s AJ nebo NJ
Technická podpora projektového týmu – převážně REMOTE
Specialista/ka oddělení podpory
Administrativní a provozní referent / referentka