předvýběr.cz
Specialista logistiky a péče o zákazníky
Published 08.07.2024
Pro našeho klienta, společnost zastupující na českém trhu distribuci zdravotnických produktů, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista logistiky a péče o zákazníky.
Náplň práce:
- Příprava a realizace objednávek
- Komunikace s dodavateli, zákazníky a obchodními zástupci
- Fakturace zboží a vyřizování objednávek
- Příprava podkladů k proclívání zboží
- Archivace dokumentů
- Pravidelná inventarizace ve skladu
- Fyzická práce na skladě - balení zakázek cca 1 hodinu denně
Požadujeme:
- Znalost anglického jazyka pro komunikaci s jednatelem společnosti a dodavateli
- Zkušenost s logistikou zboží a skladovou evidencí výhodou
- Středoškolské vzdělání s maturitou
Nabízíme:
- Smlouvu na dobu určitou s dlouhodobou perspektivou a nástupem dle vašich možností
- Příspěvky na stravování/stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Sick days
- Možnost využívat angličtinu na denní bázi
- Příjemné pracovní prostředí v blízkosti parku Ladronka
- Místo výkonu práce: Praha 6 - Břevnov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Osobní asistent/ka Partnera v advokátní kanceláři
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy
Referent/specialista oddělení vyjadřování
Specialista Middle Office (zaškolíme Vás, rozsáhlé benefity a HO možný 3x týdně)
Administrativní specialista/ka
Fakturant/ka – administrativní pracovník