předvýběr.cz
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Published 23.06.2025
Pro našeho klienta, obchodní firmu působící v ČR a Slovensku v oblasti prodeje průmyslových komponentů německé výroby, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Pracovník/ce v Order managementu/ Logistik.
Vaše náplň práce:
- Zpracování objednávek, zadání do výroby
- Zpracování potvrzení objednávek (ceny, termíny)
- Podklady pro expedici a následná fakturace
- Jednání se zákazníky a subdodavateli (i mezinárodní)
- Vystavování faktur a dodacích listů
- Kontrola splatnosti a případné vystavování upomínek
- Archivace dokumentace a práce s interními směrnicemi
- Podpora obchodního oddělení
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici
- Zkušenosti přímo se SAP nebo Program Premier výhodou
- Anglický jazyk na běžné komunikativní úrovni (komunikace se zahraničními kolegy)
- Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Aktivní přístup k práci
- Logické myšlení a schopnost řešit nastalé situace
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
Nabízíme:
- Zázemí silné, stabilní a rostoucí společnosti (již 20 let prosperující pobočka v ČR)
- Práci na HPP, plný úvazek, dlouhodobá spolupráce
- Profesní růst podporovaný společností (školení, jazykové kurzy)
- Pomoc při zapracování samozřejmostí
- Základní mzdu v rozmezí 45 000 – 55 000 Kč (mzda se skládá zejména ze základní části, dále měsíční odměny z obratu firmy, roční odměny za splnění osobního cíle)
- Mobil, notebook
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek 1 000 Kč na penzijní připojištění po zkušební době
- Pružnou pracovní dobu s pevnou částí 9:00 – 15:00 hod.
- Nástup: od 1.8., případně dle domluvy
- Kanceláře: Modřice (bezproblémové zdarma parkování přímo u kanceláře společnosti, příp. pravidelné svozy autobusem)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Project Administration Coordinator
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras