předvýběr.cz
Personální ředitel/ka
Published 03.09.2025
Pro našeho klienta, významnou výrobní společnost s dlouholetou tradicí a silným postavením na evropském trhu, hledáme zkušeného kandidáta na pozici Personální ředitel/ka.
Hlavní zodpovědnosti:
- Vedení a rozvoj HR týmu
- Formulace a implementace personální strategie v souladu s dlouhodobými cíli organizace
- Vedení klíčových transformačních a změnových projektů v HR oblasti
- Řízení náboru a rozvoje – plánování a dohled na procesy náboru, adaptace, školení, tréninku, profesního rozvoje zaměstnanců a udržení talentů
- Zodpovědnost za revizi a precizní nastavení všech HR procesů zejména pak odměňování, řízení výkonu, talent management atp.
- Zajištění správy pracovněprávní dokumentace, mezd, benefitů a dalších personálních záležitostí v souladu s platnou legislativou
- Spolupráce na budování employer brandu – správa HR komunikace na sociálních sítích LinkedIn, Facebook atp.
- Role prostředníka mezi managementem a zaměstnanci, podpora a budování kvalitní firemní kultury a zajištění efektivní komunikace
- Zajišťování interní komunikace, firemní noviny, organizace akcí pro zaměstnance
- Zlepšování veřejné image společnosti, spolupráce s externími subjekty s cílem vytváření pozitivního obrazu společnosti
- Vyjednávání s odbory
- Koncipování a implementace řešení pro neočekávané/nestandardní personální situace
- Spolupráce s ostatními odděleními a provozy společnosti
- Koordinace poskytování personálních služeb i pro externí subjekty
Požadujeme:
- VŠ vzdělání (řízení lidských zdrojů, psychologie, ekonomické zaměření atp.)
- Minimálně 7 let zkušeností v oblasti HR na vedoucí pozici ve výrobním podniku
- Zkušenosti z výrobního prostředí podmínkou
- Zkušenost s přímým vedením týmů manažerů a specialistů
- Znalost angličtiny slovem i písmem (B2)
- Výborné strategické a analytické myšlení, schopnost pracovat v rychle se měnícím prostředí
- Zkušenost s interní komunikací a change managementem
- Silné komunikační a vyjednávací schopnosti, schopnost ovlivňovat klíčové stakeholdery
- Silnou orientaci na výsledek
- Prezentační dovednosti, komunikativnost, samostatnost
- Dobrou znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint)
Nabízíme:
- Perspektivní práci ve společnosti s dlouholetou tradicí
- Služební vozidlo i k soukromému užití
- Pracovní dobu 37,5 hodiny týdně
- 5 týdnů dovolené
- 3 dny sick days
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Mobilní telefon, notebook
- Zvýhodněné stravování
- Lokalita: Pardubice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Personalistika a HR
Personální ředitel/ka
Manažer/ka řízení lidských zdrojů – možnost ubytování
HR Manager
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)