předvýběr.cz
Office Assistant
Published 03.11.2025
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřujeme na realizaci a provoz energeticky úsporných projektů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Office Assistent.
Náplň práce:
- Podpora vedení při běžné agendě, příprava obchodních dokumentů (zprávy, prezentace, zápisy atd.)
 - Administrativní činnosti: vyřizování telefonátů, správa pošty, evidence a archivace faktur a dokumentace
 - Příprava nákupních a dodacích listů, podkladů pro docházku, evidence dovolených a nemocenských
 - Organizace schůzek, služebních cest a interních akcí
 - Obstarání kancelářských potřeb a další běžný provozní servis
 - Spolupráce napříč týmem a plnění operativních úkolů dle potřeby
 
Požadujeme:
- Předchozí zkušenost na podobné administrativní pozici
 - Znalost anglického jazyka
 - Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
 - Spolehlivost, samostatnost, organizační schopnosti
 - Profesionální vystupování a ochotu pomáhat ostatním
 
Nabízíme:
- Spolupráci na HPP
 - Stabilitu silné mezinárodní společnosti
 - Flexibilní pracovní dobu
 - Občasnou možnost práce z domova
 - Přátelské pracovní prostředí a různorodou pracovní náplň
 - Platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
 - Místo výkonu práce: Praha 7 – Holešovice
 
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy