předvýběr.cz

Koordinátor servisního oddělení

Published 10.10.2022


Pro našeho klienta, společnost zabývající se prodejem a servisem polygrafických strojů a zařízení, hledáme vhodné kandidáty na pozici Koordinátor servisního oddělení (dispečer servisu).

Náplň práce:

  • organizace, plánování a administrace všech příchozích servisních požadavků a zajištění koordinace mezi servisem a oddělením náhradních dílů, vč. nutnosti případně zajistit přípravky nebo jiných nutných věcí k danému servisnímu zásahu
  • zajištění personální, časové a materiální koordinace mezi techniky, kolegy ze společnosti vč. zaplánování a informování zákazníků i techniků o plánu či skutečnosti
  • administrace požadavků a každého servisních zásahů v rámci systému SAP a následně vyhodnocení zásahu v systému SAP a příprava podkladů pro správnou fakturaci servisních zásahů
  • vyřizování, plánování a koordinace interních požadavků např. na instalace, prohlídky či zásahy pro obchodní oddělení
  • řešení reklamací na servisní zásah od zákazníků (finanční, technické) a v případě potřeby komunikace s výrobcem ohledně technických reklamací
  • řešení dalších technicko-administrativních záležitostí v rámci servisního oddělení dle potřeby nebo dle zadání vedoucího servisního oddělení

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně technického směru
  • schopnost samotné práce i práce v týmu
  • aktivita, ochota se učit, organizační a komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu, zodpovědnost
  • zkušenost s prací v systému SAP výhodou
  • znalost a praxe v oboru polygrafie/tiskáren vítána
  • minimálně středně pokročilá znalost AJ, NJ výhodou
  • ŘP sk. B – výhodou

Nabízíme:

  • různorodá a zajímá full-time práce na HPP
  • stabilní zázemí prosperující německé společnosti
  • možnost získání další praxe a profesních zkušeností
  • benefity jako mobil, PC, stravenky, dovolená 5 týdnů, příspěvek na penzijní pojištění, kurzy, školení, aj.
  • finanční ohodnocení (rozmezí dle zkušeností): 45 000 – 50 000 Kč
  • možnost nástupu ihned, případně dohodou
  • místo výkonu práce: Praha 5

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.


Position Info

Workplace location:
Praha
Type of employment:
Práce na plný úvazek
Benefits:
Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení
Required Education:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Are you interested in an offer?

Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.

If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.

The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.

The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.

How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..