předvýběr.cz
Konzultant ve stavebnictví - Brno
Published 22.01.2025
Pro našeho klienta, který poskytuje software pro české a slovenské stavební firmy, veřejné i privátní investory, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Konzultant ve stavebnictví.
Mladý kolektiv v rostoucí IT firmě, která vyvíjí a dodává revoluční systém pro komplexní řízení a evidenci stavebních projektů. Vedle software společnost poskytuje také služby předním zhotovitelským subjektům v ČR (např. BES, Colas, Strabag, PORR). Mezi nabízené služby patří poradenství v oblasti smluvních podmínek (nejen FIDIC), claim managementu, přípravy a správy harmonogramů stavby, správy změn během výstavby a další.
A právě hledáme konzultanta, který pomůže s výše uvedenými činnostmi z oblasti konzultačního inženýrství. Společnost je připravena Vás maximálně podpořit při zapracování a potřebné věci naučit. Důležité je mít technické myšlení, selský rozum a chuť se učit novým věcem.
Vaše náplň práce:
- Poskytování konzultačních služeb a odborného poradenství klientům v oblasti přípravy a realizace stavebních zakázek (nejen podle smluvních podmínek FIDIC)
- Aktivní účast na plnění plánu projektu/zakázky a na jeho tvorbě
- Tvorba odborných stanovisek a jednotlivých výstupů (změny během výstavby, harmonogramy, claimy..)
- Účast na osobních jednáních výrobní povahy (kontrolní dny, koordinační jednání..)
Co očekáváme?
- SŠ/VŠ vzdělání v oboru stavebnictví nebo managementu
- Zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou
- Zkušenosti s projektovým řízením
- Znalost FIDIC výhodou
- Dobré komunikační schopnosti – profesionální vystupování
- Dobrou znalost práce s MS Office
- Samostatnost, ale i schopnost práce v týmu
- Důslednost, preciznost, systematičnost
- Spolehlivost, loajalita
Co můžete očekávat?
- Možnost být součástí nového perspektivního odvětví stavebního trhu
- Možnost profesního růstu
- Podporu seberealizace a uplatnění znalostí
- Přátelský kolektiv, který se vídá i mimo pracovní dobu
Co nabízíme?
- 25 dní dovolené
- SickDays (5 dní)
- Home office
- Stravenkový paušál (115 Kč/den)
- Multisport karta
- Flexibilní pracovní doba, zkrácený pátek
- Firemní notebook, mobilní telefon
- Vzdělávací kurzy hrazené společností
- Prémie/Bonusy (v závislosti na odvedené práci či hospodářských výsledcích společnosti)
- Moderní pracovní prostředí – společnost má kanceláře v Praze, Brně a Liberci (po zapracování možnost pracovat full remote)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Zástupce vedoucího čisticí stanice osiv Moravské Budějovice
D2C Market place specialista
Back Office Specialist s NJ
Obchodní referent/ka - Vysočany
Administrativní pracovník s přesahem do účetnictví
Pracovník/ce v Order managementu/Logistik
Grantový manažer pro výzkumné centrum
Interní prodejce (back office)
Referent/ka rozpočtu
Office manager
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras