předvýběr.cz
Finanční referent/ka
Published 15.05.2025
Pro našeho klienta, organizaci působící ve zdravotní a sociální péči, hledáme vhodné kandidáty na pozici Finanční referent/ka.
Náplň práce:
- Vedení hlavní pokladny
- Přijímání a evidence všech objednávek (elektronicky, v tištěné podobě)
- Příprava podkladů po externí účetní, mj. evidence a kontrola faktur dle objednávkového systému a všech účetních dokladů (i za nákupy jiných úseků), i za hlavní pokladnu (v hotovosti)
- Centrální nákupy – evidence a objednávání OOP, materiálu (kancelářské potřeby, papíry, tonery), čistících a desinfekčních prostředků, prostředků na praní do prádelny a na mytí do kuchyně, dále pro zaměstnance pracovní obuvi a oblečení, případně dalšího sortimentu dle potřeb a požadavků ostatních úseků
- Příjem, skladování a výdej zboží a materiálu ve vnitropodnikových skladech, mj. evidence přidělených skladů
- Vedlejší hospodářská činnost – finanční podklady, jejich evidence
Požadujeme:
- Dokončené SŠ vzdělání s maturitou
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Způsobilost k právním úkonům a trestní bezúhonnost
- Organizační schopnosti, spolehlivost a příjemné vystupování
- ŘP sk. B
Nabízíme:
- Plat 40 000 - 45 000 Kč (dle dosaženého vzdělání a praxe, viz nařízení vlády č. 466/2024 Sb.)
- Pracovní poměr na dobu neurčitou po zkušební době
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Služební telefon
- Příspěvek z FKSP (na penzijní pojištění a peněžní poukázky)
- Možnost seberealizace, vzdělávání a příjemné pracovní prostředí
- Perspektivní práci v oblasti, která má smysl a společenský přínos
- Pracoviště: Praha (Zbraslav); Praha Západ (Dobřichovice, Všenory)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Office Manager - zemědělství
Odborný referent/ka - oddělení elektrotechniky
Office Manager – poloviční úvazek
Obchodní referent/ka
Administrativní podpora s maďarským a českým jazykem
Asistent/ka vedení společnosti
Project Administration Coordinator
Pracovník správy nemovitostí (evidence a vymáhání plateb)
Asistent/ka nákupu techniky - vhodné i pro absolventy
Referent/ka odboru správy majetku města (NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK 80 000 Kč)
Referent/ka Odboru územního plánování
Sales support
Office Administrator/Týmová asistentka
Teamleader call centra
Referent/ka nákupu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Office asistent/ka
Administrativní podpora
DISPEČER DOPRAVY – administrativní podpora & plánování tras