předvýběr.cz
Asistentka informačního centra
Published 27.05.2024
Pro našeho klienta, nákupní a outletové centrum s řadou oblíbených módních značek a neformálních restaurací, hledáme Asistentku informačního centra.
Náplň práce:
- Celková prezentace informačního centra
- Poskytování služby Tax Free – vrácení DPH hostům ze zemí mimo EU
- Zadávání informací do systémů Global Blue and Planet
- Cash management – odpovědnost za přidělenou pokladnu (hotovost, poukázky)
- Distribuce benefitů – VIP denní permanentky, stravenky
- Podpora Fashion Club (registrace a různé akce)
- Správa ztrát a nálezů, úschovny zavazadel
- Zastupovaní recepce
- Řešení ad hoc úkolů zadaných manažerem
Požadujeme:
- Předchozí zkušenost na podobné pozici nebo v oblasti zákaznického servisu
- Znalost MS Office (zejména Outlook, Excel a Word)
- Dobré organizační schopnosti
- Znalost českého a anglického jazyka (aktivně slovem a písmem) – komunikace se zahraničními zákazníky
- Časová flexibilita
Nabízíme:
- Příspěvek na stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Kurzy angličtiny
- 5 sick days
- 25 dnů dovolené
- Příspěvek na Multisport kartu
- Místo výkonu práce: Praha 10 - Štěrboholy
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Back Office Specialist s NJ
Administrativní podpora výroby
Referent správy majetku/technik
Project manager/Obchodní konzultant junior
Asistent/ka
Obchodník/Account Manager – IT
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrativa, back office
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Office Manager v digitální agentuře
Projektový koordinátor/ka
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Referent majetkové správy
Administrátor zpracování nabídek
Referent Odboru vnitřní správy
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Finanční účetní