předvýběr.cz
Asistent-ka právního týmu
Published 23.05.2024
Pro našeho klienta, prestižní advokátní kancelář Glatzová & Co., s.r.o, která působí v České a Slovenské republice již přes 30 let, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka právního týmu.
Vaše náplň práce:
- administrativní podpora týmu 5-6 právníků (podpora v organizování schůzek s významnými klienty a obchodními partnery kanceláře, zajišťování služebních cest, letenek, ubytování, vyúčtování služebních cest aj.)
- úprava a formátování dokumentů, smluv a prezentačních materiálů
- asistence při uzavírání kontraktů, příprava návrhů podání na obchodní rejstřík, katastr aj.,
- příprava podkladů pro fakturaci (evidence podkladů, práce s interní databází, spolupráce s finanční účtárnou a kolegy napříč kanceláří)
- komunikace s klienty, soudy a obchodními partnery
- občasné pochůzky (klienti, notáři apod.)
- práce s interními systémy
- správa datové schránky
Očekáváme:
- SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické zaměření výhodou, nikoliv podmínkou)
- předchozí zkušenosti s obdobnou či jinou administrativní pozicí výhodou, nikoliv podmínkou
- český jazyk na úrovni rodilého mluvčího slovem i písmem
- anglický jazyk na komunikativní úrovni (zejména e-mailová komunikace)
- dobrá znalost práce na PC (MS Office – zejména formátování ve Word)
- velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost při práci
- samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
- schopnost se vypořádat s nastalými situacemi
Nabízíme:
- stabilní práce v prestižní advokátní kanceláři
- práce na HPP, plný úvazek
- vzdělávání podporované společností (příspěvek na jazykové kurzy)
- občerstvení na pracovišti
- společenské firemní akce (vánoční/narozeninový večírek)
- týmové sportovní aktivity (např. lyžování, cyklistika a turistika) v rámci teambuildingů
- příspěvek na stravování a volný čas (stravenky Sodexo, Flexipassy)
- příspěvek na MultiSport kartu
- firemní paušál
- nástup možný ihned
- moderní kanceláře na Praze 1
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ sro, Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Účetní/Asistentka jednatele
Vedoucí administrativně správního oddělení
Projektový specialista
Administrativní pracovník/pracovnice
Asistent realizace/Podpora account managera
Asistent/ka technického oddělení !zajímavá práce!
Servisní poradce - poradkyně - Přijímací technik
Marketing Support Specialist
Referent/ka investic
Sales Assistant v MASARYČCE
Referent hospodářsko technické správy
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Konzultant ve stavebnictví - Brno
Referent/ka pro back office
Asistent/ka ecommerce
Produktový manažer e-commerce
Dropshippingový operátor
Asistent/ka back office/Podpora obchodu