předvýběr.cz
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Published 03.11.2025
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.
Náplň práce:
Administrativní činnosti a podpora vedení obce
- zajišťování informačních, organizačních a koordinačních činností v rámci orgánů samosprávy
- vedení administrativní agendy a korespondence úřadu
- příprava podkladů a denních plánů vedení úřadu
- administrativní podpora starostky a místostarostky
- vedení evidencí a zajištění chodu kanceláře
- spolupráce při rozvojových projektech obce
Ostatní činnosti
- podpora realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
- administrativní zpracování a evidence dokumentů
- plnění operativních úkolů dle pokynů vedení
- zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti
- průběžné rozšiřování odborných znalostí dle potřeb zaměstnavatele
Požadujeme:
- min. středoškolské vzdělání s maturitou
- praxe ve veřejné správě výhodou
- velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
- základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
- velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
- samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
- organizační schopnosti, spolehlivost
- seriózní a vstřícné vystupování
- občanskou bezúhonnost
Nabízíme:
- stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
- plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
- pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
- příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- osobní příplatek a čtvrtletní odměny
- příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
- nástup možný ihned nebo dle dohody
- výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Vedoucí úklidových zaměstnanců pro Prahu a okolí
Office Assistant
Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Asistent manažera kvality – vhodné i pro absolventy
Administrativní podpora back-office
Asistent/ka generálního ředitele
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Referent správy nemovitostí
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Administrativní pracovník/Back Office
Samostatný/á odborný/á referent/ka – technik
Administrátor skladu
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Projektový koordinátor/ka
Disponent/ka logistiky (ideálně se SAPem)
Manažer oddělení péče o zákazníky
Referent majetkové správy