předvýběr.cz
Administrativa, back office
Published 03.09.2025
Pro našeho významného klienta, mezinárodního dodavatele elektronických součástí a sestav, hledáme pro jeho pobočku v České republice nového kolegu na pozici do Administrativy, back office.
Náplň práce:
- Řešení fakturačních procesů jednotlivých zakázek (vystavování faktur, evidence došlých faktur atd.)
- Kontrola úhrady faktur, upomínky
- Zpracovávání objednávek v systému
- Příprava podkladů pro účetní
- Komunikace se zákazníky, týkající se potvrzování objednávek
- Úzká spolupráce s obchodním oddělením
- Administrativa
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání (vhodné i pro absolventy)
- Znalost anglického jazyka (pravidelná komunikace se zákazníky a dodavateli, převaha mailové komunikace), další jazyk výhodou
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
- Řidičský průkaz sk. B
- Práce na PC
- Technické myšlení a komunikační schopnosti
- Zodpovědnost a spolehlivost
- Flexibilita
Nabízíme:
- Práci v zajímavém odvětví a perspektivní společnosti
- Odpovídající finanční ohodnocení vč. motivační složky závislé na plnění pracovních povinností
- Notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- Nástup možný dle dohody
- Lokalita sídla společnosti: České Budějovice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Position Info
Are you interested in an offer?
Send us your CV
By clicking on the button you will be redirected to the teamio.cz form, which is our partner in the field of secure storage of your personal data and your CVs.
If you are interested in this offer, you can also send us your structured CV by email to predvyber@predvyber.cz. We will contact you shortly.
The company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. reserves the right not to contact candidates who do not meet the above requirements.
The advantage of working with us is speed. You only have a telephone interview with our consultants.
How the company PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., Na Kozačce 1289/7, Vinohrady (Prague 2), 120 00 (hereinafter 'Administrator') processes your personal data in order to fulfill the future contract, you can read in Privacy Policy..
Similar positions
Administrativa
Asistent/ka
Project manager/Obchodní konzultant junior
Obchodník/Account Manager – IT
Koordinátorka firemního chodu - pravá ruka jednatele
Administrativa, back office
Administrátor/ka zpracování veřejných zakázek – zkrácený úvazek
Specialista/ka zákaznického servisu
Office Manager v digitální agentuře
Projektový koordinátor/ka
Pracovník back-office/Administrativní pracovník
Specialista zpracování nábytku pro e-shop
Referent majetkové správy
Administrátor zpracování nabídek
Referent Odboru vnitřní správy
Vedoucí provozu apartmánů
Daňový asistent/ka – příležitost pro šikovné absolventy
Specialista/ Asistent prodeje v oboru TZB
Finanční účetní
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR (HPP i brigáda)
Technický specialista – vhodné i pro absolventy