14. listopadu 2016

Vánoční večírek podporuje týmovou atmosféru firmy

14. listopadu 2016

Vánoční večírek podporuje týmovou atmosféru firmy

Podle rovné pětiny je předvánoční večírek také příležitostí „ukázat firmu v dobrém světle“. Jen osm procent respondentů považuje podniková setkání jen za „víceméně povinné zakončení roku“. Naopak 11,8 % dotázaných uvedlo, že společenské akce milují.

Naprostá většina firem (84,7 %) letos investuje do vánoční akce zhruba stejně jako loni. Více utrácet plánuje 9,4 % podniků, jen necelá čtyři procenta naopak letošní rozpočet sníží.

Bezkonkurenčně nejčastěji se firmy se zaměstnanci scházejí v restauracích (58,8 %). Druhá nejčastější možnost, kde společně oslavit konec roku, jsou buď firemní prostory, nebo sportovní areál (obě možnosti uvedlo 8,2 % respondentů).

A jak je vhodné obléct se na firemní akci? Pouze jedenáct procent pozvánek uvádí jako dresscode společenský oděv, většina firem doporučuje neformální oblečení nebo rozhodnutí nechává na hostech.

MOHLO BY VÁS JEŠTĚ ZAJÍMAT...

2. září 2024

Stres v práci je pro většinu zaměstnanců jenom nárazový

Polovinu lidí stresuje práce jenom nárazově, jen třináct procent zaměstnanců se cítí být pod tlakem hodně často. Naopak téměř tři […]

19. srpna 2024

Je dobré uvádět v CV reference?

Na tuto otázku je možné dát kladnou, ale i zápornou odpověď. Vysvětlíme vám oba postoje, ale pokud budete řešit tento […]

23. července 2024

I čtyři roky po kovidu vnímají zaměstnanci home office jako benefit

Dvakrát více lidí chápe možnost práce z domova pořád ještě spíš jako zaměstnaneckou výhodu než jako standardní pracovní režim. Ukázal […]

Odesláno
Došlo k chybě při odeslání..