Zavoláme Vám

Spočitajte a zaokrúhlite (3.8 + 3.2) *

Pošlite nám svoje číslo a my Vám zavoláme späť.

Zavoláme Vám

Spočitajte a zaokrúhlite (24.7 + 21.6) *

Pošlite nám svoje číslo a my Vám zavoláme späť.

Česky EN Slovensky
+420 246 086 014 | predvyber@predvyber.cz

+420 246 086 014

Spočitajte a zaokrúhlite (21.1 + 45.0) *

Nachádzate se tu: Úvod » Inzerované pozície » Asistentka obchodního a servisního oddělení

Asistentka obchodního a servisního oddělení

Uverejnené: 25. 07. 2019

Pro našeho klienta, obchodní a servisní společnost, která dodává zdravotnickou techniku, zdravotnický materiál a zajišťuje komplexní servis zdravotnické techniky, hledáme zajímavé kandidáty na pozici Asistentka obchodního a servisního oddělení.

Náplň práce

  • Kompletní administrativní a organizační podpora pro obchodní oddělení
  • Evidence a zpracování nabídek, objednávek a faktur v informačním systému
  • Správa dat v interním informačním systému
  • Příprava a zpracování podkladů pro obchodní zástupce a vedení společnosti
  • Příprava a zpracování podkladů a dokumentů pro veřejné zakázky a výběrová řízení
  • Zpracování reportů a statistických dat
  • Řešení logistiky (nakládky, vykládky, reklamace, servis)
  • Komunikace s dodavateli a v rámci celé společnosti
  • Fakturace a skladové hospodářství
  • Další možné dle potřeb vedení společnosti

Požadujeme

  • SŠ/ VŠ vzdělání
  • Zkušenosti z obchodu (zdravotnická technika, zdravotnictví) velkou výhodou
  • Komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka (zejména e-mailová komunikace, případně telefonická), další jazyk výhodou
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office), znalost účetního softwaru MONEY S3 výhodou, nikoliv podmínkou
  • Rozhodnost, pečlivost a příjemné vystupování
  • Odolnost vůči stresu
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti
  • Aktivní přístup k práci, samostatnost i schopnost týmové práce

Nabízíme

  • Moderní pracovní prostředí v dynamickém a přátelském pracovním kolektivu
  • Práci ve významné společnosti svého oboru
  • Práci na HPP
  • Zaškolení v oblasti obchodu a servisu zdravotních přístrojů, instrumentů a ortopedických implantátů, implantologických materiálů
  • Významnou podporu a možnost osobního i profesního růstu
  • Odpovídající platové ohodnocení včetně bonusového ohodnocení
  • Notebook, mobilní telefon, stravenky a další výhody společnosti
  • Firemní akce
  • Nástup ihned / dohodou
  • Výkon práce: Praha 9

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.





Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás ponuka?

Zašlite nám svoj životopis

Spočitajte a zaokrúhlite (12.4 + 25.0) *

* Údaje označené hviezdičkou a tučné sú povinné.

Alebo nám zašlite Váš štrukturovaný životopis na emailovú adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšej dobe kontaktovať. Do predmetu emailu uveďte názov pozície.

Spoločnosť PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.

Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.

 

Späť na prehľad pozícií

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Prahe, sp. zn. C 125597

Pracovný čas:
Po – Št 9.00 – 17.00 hod. a Pi 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktné údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Hore