Zavoláme Vám

Spočitajte a zaokrúhlite (43.4 + 21.0) *

Pošlite nám svoje číslo a my Vám zavoláme späť.

Zavoláme Vám

Spočitajte a zaokrúhlite (35.2 + 31.7) *

Pošlite nám svoje číslo a my Vám zavoláme späť.

Česky EN Slovensky
+420 246 086 014 | predvyber@predvyber.cz

+420 246 086 014

Spočitajte a zaokrúhlite (28.2 + 37.3) *

Nachádzate se tu: Úvod » Inzerované pozície » Administrativní pracovník evidence plateb

Administrativní pracovník evidence plateb

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá profesionální správou nemovitostí, rezidenčních domů a kancelářských budov, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník evidence plateb.

Náplň práce

  • Zadávání nových objektů do interního systému
  • Tvorba předpisů pro vlastníky
  • Evidence vlastníků včetně změn vlastnictví
  • Evidence platební morálky vlastníků
  • Upomínání dlužných položek
  • Stahování plateb z bank do interního systému a jejich párování
  • Zpracování ročního vyúčtování vlastníků
  • Vracení vzniklých přeplatků a vymáhání případných vzniklých nedoplatků
  • V případě špatné platební morálky příprava podkladů pro vymáhání právní cestou a následná komunikace s AK
  • Vystavení bezdlužnosti pro potřeby vlastníka
  • Následná komunikace se členy výborů SVJ, vlastníky a manažery správy jednotlivých objektů
  • Občasné návštěvy institucí
  • Vedení interní pokladny, drobná administrativa, archivace

Požadujeme

  • SŠ vzdělání nebo SOU ukončené maturitou
  • Zkušenost z oboru správy nemovitostí, rezidenčních domů a kancelářských budov velkou výhodou
  • Znalost účtování bytových družstev výhodou
  • Uživatelská znalost práce Microsoft Office (Excel, Word, Outlook), Internet, Pohoda
  • Proaktivitu, preciznost a spolehlivost, smysl pro detail

Nabízíme

  • Práci na plný úvazek či OSVČ
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Mobilní telefon k soukromému použití
  • Možnost mimořádných odměn
  • Zázemí stabilní společnosti
  • Dlouhodobou pracovní příležitost
  • Benefity: občerstvení na pracovišti, 3 dny sick days, občasná práce z domova, 1 týden dovolené nad zákonný rámec
  • Místo výkonu práce: Praha

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.



Kontakt:
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Zaujala Vás ponuka?

Zašlite nám svoj životopis

Spočitajte a zaokrúhlite (0.5 + 8.8) *

* Údaje označené hviezdičkou a tučné sú povinné.

Alebo nám zašlite Váš štrukturovaný životopis na emailovú adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v najbližšej dobe kontaktovať. Do predmetu emailu uveďte názov pozície.

Spoločnosť PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhradzuje právo nekontaktovať kandidátov, ktorí nebudú spĺňať vyššie uvedené požiadavky.

Výhodou spolupráce s nami je rýchlosť. S našimi konzultantmi absolvujete iba telefonický pohovor.

 

Späť na prehľad pozícií

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Na Kozačce 1289/7, 120 00 Praha 2 - Vinohrady.
IČ 28254104, DIČ CZ28254104
OR v Prahe, sp. zn. C 125597

Pracovný čas:
Po – Št 9.00 – 17.00 hod. a Pi 9.00 – 15.00 hod.

Kontaktné údaje
predvyber@predvyber.cz

Mapa

Hore